Keresd a zöldet!

Végre el lehet felejteni a mirelitet, itt a friss spenót. Mindegy, hogy főzelék, tészta vagy rakott étel készül belőle, biztosan mindenki imádni fogja!

A spenót általában a tipikus gyerekkori nemszeretem ételek közé tartozik - tisztelet a kivételnek. A természet azonban kárpótol a kihagyott évekért - a legtöbben felnőttkorunkra megszeretjük, sőt, én a mai napig igyekszem helyreenni a kihagyott első 15 évemet. A spenót azon felül, hogy szuper egészséges, elképesztően variábilis, és szinte bármilyen étel készülhet belőle a levestől kezdve a palacsintarakottason át a sós sütiig. Most 27 ötletet hoztunk neked, hogy mihez kezdj a spenóttal.

  1. 1.

    Spenótos-fokhagymás hajtogatott pogácsa

  2. 2.

    Gratin a la Firenze

  3. 3.

    Florentine tojás

  4. 4.

    Szűzpecsenye paradicsommártásban

  5. 5.

    Spenótos-fetás csirketekercs sonkaköntösben

  6. 6.

    Spenótos serpenyős csirke

  7. 7.

    Spenótos tojásreggeli - casserole

  8. 8.

    Imádnivaló zöld smoothie

  9. 9.

    Spenótos gratin

  10. 10.

    Ricottás-spenótos tortellini házilag

  11. 11.

    Spenót bundás kenyérrel

  12. 12.

    Zöldségekkel sült csirkemell spenótos puliszkával

  13. 13.

    Egyszerű spenót

  14. 14.

    Mozzarellás spenót sertéscomb csíkokkal

  15. 15.

    Spenótos-ricottás pikniksüti

  16. 16.

    Citrusos-gránátalmás kacsasaláta

  17. 17.

    Parajban sült halfilé

  18. 18.

    Spenótos-ricottás palacsintatekercsek

  19. 19.

    Paradicsomos-spenótos tükörtojás

  20. 20.

    Sült lazac a legjobb spenótos-céklás salátával

  21. 21.

    Spenótos-ricottás-sütőtökös rotolo

  22. 22.

    Spenótos-paradicsomos polenta

  23. 23.

    Paradicsomos répakrémleves spenóttal

  24. 24.

    Sonkás-spenótos lasagne

  25. 25.

    Arancini

  26. 26.

    Tavaszi saláta

  27. 27.

    Tojásos nokedli spenótosan

Olvastad már?

19 gofrivariáció, ami garantáltan boldoggá tesz!

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

A túl sok só az immunrendszeredet is hazavághatja

Sokszor írtunk már róla, hogy a túl sok só káros a szervezetre, valószínűleg ezt mindenki már magától is tudja. Azt viszont kevésbé, hogy világjárvány idején is érdemes különösen figyelni a sófogyasztás mérséklésére, mivel túl sok ebből az ízesítőből akár az immunrendszert is károsíthatja.

Stuth-Nagy Niki

Tanuljunk meg jól főzni a konyha négy elemével – 2....

Földrajzi elhelyezkedéstől és kultúrától függően más és más zsiradékok határozzák meg egy nemzet konyhaidentitását. Ami nekünk a napraforgóolaj és az állati zsír, az az olaszoknak az olívaolaj, a franciáknak meg a vaj. Na de hogyan váljunk mestereivé az zsiradékok használatának? Négyrészes sorozatunk 2. fejezete következik.

Karsai Roni

További cikkek