Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!
hozzászólások

leírás

A búzacsíra a búzaszem „embrió” állapota. A csíraállomány igen gazdag vitaminokban és ásványi anyagokban. Tartalmaz E-, B-vitaminokat, cinket, vasat, folsavat, káliumot, foszfort és magnéziumot, így fogyasztása rendkívül egészséges.
A búzacsírából kinyert olaj nagyon magas E-vitamin tartalmú, így jó hatással van a szív és a vérkeringés működésére és a bőrnek is jót tesz.
A búzacsírából készíthető saláta, sütnek belőle kenyeret, kalácsot, süteményt.
Búzacsírát vásárolhatunk a nagyobb szupermarketekben, bioboltokban, de csírázathatunk akár otthonunkban is.
Ne fogyasszunk napi három evőkanálnál több búzacsírát, mert, noha kifejezetten egészséges, nagyobb mennyiségben gyomorbántalmakat okozhat.
fotó: Thinkstock

mikor vegyem

Bármikor.

hogyan tároljam

Hűtőben.

Búzacsíra alapanyag receptek

beállítások törlése
alapanyagok:
választott alapanyag:
    választott alapanyag:
      szakács:
      szakácsok:
        alapanyag kategóriák

        Hozzászólások

        A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

        Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!