Ételek, amelyek nálad is beindítják a fogyást

Szeretnéd, hogy sikeres legyen a fogyásod? Akkor egyél minél többet ezekből az ételekből, amik segítenek abban, hogy minél gyorsabban beinduljon a zsírégetés!

Uborka

Az uborka magas rost- és víztartalma mellett kevés kalóriát tartalmaz, tisztítja az emésztőrendszert, és segíti a testsúlycsökkenést. A benne található flavonol antioxidáns, míg a kvercetin segít az emésztőrendszer gyulladáscsökkentésében. Méregteleníti a májat, eltávolítva a méreganyagokat az emésztőrendszerből és a vérből. A benne található magok tele vannak magnéziummal, mely jó hatással van az izmokra és emésztésre is. Szóval, bátran tedd a salátádba, a szendvicsedbe vagy eszegesd munka közben nasiként.

Lencse

A lencse tele van fehérjével, és alig tartalmaz zsiradékot, így tökéletes választás lehet a fogyókúrázók számára, ha megfelelően készítjük el. Emellett magas a rosttartalma is, így sokáig eltelít. Nyugodtan dúsítsd ezzel a salátádat, készíts belőle fasírtot, vagy ha szilveszter után már nem szívesen ennéd sima főzelékben, próbáld ki a dahlt.

Teljes kiőrlésű tészták

Sokak számára nehéz lemondani a tésztáról, mikor diétázni kezdenek. Jó hírünk van, nem is kell! Válassz lassú felszívódású teljes kiőrlésű vagy durumtésztát (az olasz tészták azok), ami elég energiát biztosít egész napra, és emellett az izmokat is táplálja. Elengedhetetlen a szénhidrát fogyasztása ahhoz, hogy energikus legyél két étkezés között. Ne félj tőle, inkább találd meg a módját, hogyan tudod mértékkel és nem egy szuper kalóriadús szósszal fogyasztani.

Zab

Egy tál zabkása tökéletes lesz reggelire, de ha inkább valami sósra vágysz, nyugodtan keverd a tojásodba, amivel csak még laktatóbb lesz. A zabban rengeteg élelmi rost található, ami segít abban, hogy megfelelő legyen a bélműködésed.

Étcsokoládé

A táplálkozási szakértők szerint az étcsokoládé fogyasztása sokat segíthet azoknak a fogyókúrázóknak, akik igazán édesszájúak. Rengeteg antioxidánst tartalmaz, emellett jó zsírforrás, amire szintén szüksége van a szervezetnek diéta alatt, ezért egyáltalán ne érzed magad rosszul, ha pár kockával elfogyasztasz.

Ha tetszett ez a cikk, nézd meg a legújabb videóinkat is, a legfrissebb tartalmainkért pedig lájkolj minket a Facebookon, és kövess az Instagramon vagy a YouTube-on!

Ezeket olvastad már?

Forrásaink voltak.

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

11 egyszerű, BURGONYÁS étel – ebédötletek, ha ihlet nélkül maradtál

Krumpliimádatunk a sírig tart, ez már biztos, és ne hidd, hogy néha-néha nem fér bele akár egy fogyókúrás étrendbe is. Attól függ, hogy készíted el - olaj helyett süsd sütőben, tejföl helyett rakj rá fűszereket, joghurtot, és egyél hozzá mindig friss zöldséget is! Mutatunk pár változatot burgonyára, van köztük egészségesebb és bűnösebb típus is...