15+1 csodás reggeli 400 kcal alatt

A sikeres fogyás alapja a rendszeres étkezés, tévhit, hogy a reggeli elhagyása segíti céljaink elérését. Persze nem mindegy, mit reggelizünk! Ehhez adunk most ötleteket!

A sikeres testsúlycsökkentésnek nem titka, hanem sokkal inkább akadálya a reggeli elhagyása. Szánjuk rá az időt, fontos, hogy (a megfelelő mennyiségű) energiával feltankolva, kiegyensúlyozottan indítsuk a napunkat, és ne útközben, a ránk törő éhségnek bedőlve a minden-sarkon-illatukkal-csábító pékségek kínálatából válasszunk egy hatalmas szénhidrát+zsír bombát.

Receptkínálatunkból kiválogattam most - a napi 1500-1600 kcal-os étrendbe beilleszthető - 15+1 reggeli kombinációt, adagonként ~400 kalóriából, 40 g szénhidráttartalom alatt. Szerintem elég csábítóan változatosak és színesek, nem kell, hogy fogyókúrás reggelink unalomba fulladjon!

Olvasd el!

A reggeliből ne csináljunk viccet!

  1. 1.

    Tonhalas tortilla szendvics

  2. 2.

    Friss zöldfűszeres omlett

  3. 3.

    Hagymás-sajtos-virslis muffin

  4. 4.

    Almás-sajtos melegszendvics

  5. 5.

    Huevos Rancheros

  6. 6.

    Reggeli wrap

  7. 7.

    Spenótos-fetasajtos táskák

  8. 8.

    Tonhalas szendvics

  9. 9.

    Iskolai reggeli-virslis burek

  10. 10.

    Lyukas kenyér

  11. 11.

    Sonkás-tojásos melegszendvics Rékától

  12. 12.

    Füstölt lazacos tojásrántotta pirítóson

  13. 13.

    Mascarponés-tonhalas szendvics

  14. 14.

    Currys-tojáskrémes melegszendvics

  15. 15.

    Olajbogyós melegszendvics

  16. 16.

    Tükörtojás magvas kenyéren

Hozzászólások

KiQsz

Tudom, hogy kalória alapján és az egyszer? elkészítés alapján válogatott a cikkíró, de egy fogyózó szerintem ne egyen virslit (meg senki sem, mert ugye mindenki sejti mib?l készül...). Akkor inkább már szalámi vagy jó min?ség? sonka. Persze ez egyéni vélemény és több recept is felkeltette az érdekl?désem :)

Címlapról ajánljuk

További cikkek