Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

15+1 csodás reggeli 400 kcal alatt

A sikeres fogyás alapja a rendszeres étkezés, tévhit, hogy a reggeli elhagyása segíti céljaink elérését. Persze nem mindegy, mit reggelizünk! Ehhez adunk most ötleteket!

A sikeres testsúlycsökkentésnek nem titka, hanem sokkal inkább akadálya a reggeli elhagyása. Szánjuk rá az időt, fontos, hogy (a megfelelő mennyiségű) energiával feltankolva, kiegyensúlyozottan indítsuk a napunkat, és ne útközben, a ránk törő éhségnek bedőlve a minden-sarkon-illatukkal-csábító pékségek kínálatából válasszunk egy hatalmas szénhidrát+zsír bombát.

Receptkínálatunkból kiválogattam most – a napi 1500-1600 kcal-os étrendbe beilleszthető – 15+1 reggeli kombinációt, adagonként ~400 kalóriából, 40 g szénhidráttartalom alatt. Szerintem elég csábítóan változatosak és színesek, nem kell, hogy fogyókúrás reggelink unalomba fulladjon!

Olvasd el!

A reggeliből ne csináljunk viccet!

Szólj hozzá!

Hozzászólások (1)

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

KiQsz
KiQsz / KiQsz Sat, 2015-06-13 18:09

Tudom, hogy kalória alapján és az egyszerű elkészítés alapján válogatott a cikkíró, de egy fogyózó szerintem ne egyen virslit (meg senki sem, mert ugye mindenki sejti miből készül...). Akkor inkább már szalámi vagy jó minőségű sonka. Persze ez egyéni vélemény és több recept is felkeltette az érdeklődésem :)