Laktózmentes sajt

Laktózmentes sajt

Leírás

A sajtok hazánkban is népszerű tejtermék, fontos kalcium- és fehérjeforrás. Leggyakrabban tehén- és kecsketejből készítik. Számtalan fajtája létezik: friss sajtok (pl. mascarpone); érlelt, lágy sajtok (pl. camembert, brie); érlelt, félkemény sajtok (pl. edámi, gouda); érlelt, kemény sajtok (pl. parmezán, cheddar, ementáli); érlelt, gyúrt sajtok (pl. parenyica); érlelt, belsőpenészes sajtok (pl. gorgonzola, márványsajt- pl. roquefort); érlelt, sós-vizes sajtok (pl. feta); ömlesztett sajtok, krémsajtok. Laktózérzékenység esetén keressük az üzletekben a laktózmentes sajtokat, illetve jó tudni, hogy a kemény sajtok alapvetően laktózmentesek. (laktóztart.

Mikor vegyem

Bármikor.

hogyan tároljam

Hűtőszekrényben.

10 találat (szűrt)

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Meglepő, de a krumpli elképesztően egészséges, ha jól készíted el

Jellemzően nagyon rossz híre van a krumplinak, és csak kevesen tudják, hogy ha nem zsírban vagy olajban tocsogva, esetleg két kiló vajjal készítik, nagyon is egészséges zöldségről van szó. Sőt, ha a tápanyagsűrűséget nézzük, a burgonya nagyon sok más, sokkal egészségesebbnek tartott zöldséget és gyümölcsöt is kenterbe ver.