Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Top 13 padlizsánköret 350 kcal alatt

A zöldséges ételek, köretek elengedhetetlenek a testsúlycsökkentő étrendben. Lássuk, mit készíthetünk a csodálatos padlizsánból!

Az egészséges kiegyensúlyozott étrendben is, de a testsúlycsökkentő étrendben különösen nagy szerepe van a zöldségeknek. Gyakorlatilag mindennapi szerep jut nekik, szerencsére még a téli időszakban is változatosan állnak rendelkezésünkre.

Ezúttal a szépséges színű lila padlizsánt választottam ki alapanyagnak, és kerestem hozzá nektek 13 db, adagonként 200-350 kcal közötti energia- és 20-50 g szénhidráttartalmú ételeket. Semleges íze miatt gyakorlatilag bármilyen fűszerezést elbír, a paradicsomos-zöldfűszeres mediterrántól a rómaiköményes-currys egzotikusig. Ne fogjátok vissza magatokat!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

Olvastad már?

Így néz ki 200 kalória zöldség

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!