Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

15 könnyű egytálétel ~500 kalóriából

Cukkini, padlizsán, patisszon, brokkoli és zöldbab - isteni zsenge választások. Készítsünk belőlük kalóriákban szegény, könnyű, nyári egytálételeket!

Hagyományosan rizzsel és darált hússal vagy kicsit másként, paradicsomos mártással, gombával rakott zöldséges, esetleg egy „mindent-dobáljunk-a tepsibe-friss-fűszerekkel” típusú egytálétel – nekem bármelyik, bármikor jöhet. Ilyenkor nyáron muszáj élvezni ezt a rengeteg friss, zsenge zöldséget és a lehető legtöbbet fogyasztani belőlük. Én a zöldségesnél mindig nagy bajban vagyok, mert mindent szeretnék: karfiolt, patisszont, zsenge tököt, padlizsánt, vajbabot és zöldbabot – csak aztán legyen időm elkészíteni az ételeket!

Az alacsony kalória- és szénhidráttartalmú zöldségeket egészítsük ki sovány húsokkal, hallal, némi rizzsel, bulgurral vagy akár kuszkusszal. A megfelelő arányok, mennyiségek betartásával kiváló, a fogyókúrás étrendbe is jól beilleszthető egytálételeket készíthetünk magunknak és a családunknak ebédre.

Ehhez adok most segítséget ezzel a 15, adagonként ~500 kcal energiatartalmú étel receptjével. Vásároljatok be és készítsétek el kedvence(i)teket a jövő héten!

Olvastad már?

Így égess el 100 kalóriát!

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!