Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!
hozzászólások

leírás

A natúr táplálkozásban igen jelentős helyet foglalnak el a pelyhesített teljes magvak. A szemeket nedvesítés és gőzölés után felmelegített lapítóhengerek között vezetik át. A natúr gabonák (búza, rozs, árpa, zab, köles, rizs, kukorica, hajdina, szója stb) fogyasztását pelyhesítve még azok is könnyen megszokják, akiknek a a rostosabb táplálkozás emésztési nehézséget okoz. A pelyhes ételek laktatók, anélkül, hogy a szervezetet megterhelnék.
Könnyen és gyorsan elkészíthető, egészséges és változatos ételek készíthetők belőle: saját keverésű müzli, sütemények, levesbetét, de főzelék sűrítésére ugyancsak alkalmas. Enyhén megpirítva különleges ízhatást kölcsönöz a levesnek, főzeléknek, hamis fasírozottnak.
A tönköly kiváló fehérjeforrás, alacsony szénhidrát-tartalmának köszönhetően fogyókúrázók is cukorbetegek is fogyaszthatják. Beilleszthető vegetáriánus étrendbe is. A búzapehely energiatartalma 340 kcal 1430 kJ.

mikor vegyem

Bármikor.

hogyan tároljam

Száraz, hűvös helyen, de lezárva hűtőben is tárolható, így biztosan nem szárad ki.

Tönkölybúzapehely alapanyag receptek

beállítások törlése
alapanyagok:
választott alapanyag:
    választott alapanyag:
      szakács:
      szakácsok:
        alapanyag kategóriák

        Hozzászólások

        A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

        Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!