Sajtból salátát

Ha nem veted meg a tejtermékek – szerintem – legjobbikát, most ajánlok neked néhány salátába valót. Feta, kecskesajt, mozzarella és társaik, kánikulában értük kiáltunk!

Görög saláta

Kezdjük a sajttal!

Mielőtt remek recepteket ajánlanék neked, kezdjük a legfontosabbakkal, a sajtokkal! Mivel a saláta zöld, piros, sárga, lila és más színű „elemeit" általában a szezon fazonírozza, válaszd ki a kedvedre való, télen-nyáron elérhető tejtermékeket. A kecskesajt, a juhsajt, a mozzarella és a feta illik elsősorban a salátákba, de ha trappistád, füstölt sajtod vagy parmezánod van otthon, ez ne tántorítson el a sajtsaláta készítésétől!

A fantasztikus 3-as

A kecskesajt erőteljes sóssága vitathatatlan, ezért a semleges ízű salátalevelekkel, a nyári salátákba kötelező, friss paradicsommal alakít szuper kombót. Na de, hol itt az izgalom? Kérdezheted teljes joggal, ezért egy kis fügével felturbózott finomságot szervírozunk neked!

Még több kecskesajtos receptet itt találsz >>

Képzeletbeli ízutazás, hellén romantika ebédszünetben vagy vacsoraidőben. A klasszikus görög saláta paradicsomból, uborkából, lilahagymából, olajbogyóból és fetából áll. Ezt teheted ízletesebbé fűszerekkel, fűszerolajokkal, különböző öntetekkel, és még több zöldséggel.

Még több görög salátáért kattints ide! >>

A napsütötte görög ízek után jöjjön egy nem kevésbé nyári saláta, egyenesen a dél-olaszországi Capri szigetéről. A capresét nem kell túlbonyolítani, mozzarella, paradicsom, bazsalikom, mint az olasz trikolór, de egy kevés extra szűz olívaolajat, olajbogyót és fűszereket azért elvisel. Forró, nyári napokon hideg előételként is megállja a helyét!

Böngéssz caprese-receptek között! >>

A rovat korábbi cikkeit itt olvashatod >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Egészséges ételek, amelyek nagy mennyiségben ártalmasak lehetnek

Attól, hogy valami egészséges, még nem biztos, hogy nagy mennyiségben is az – ez nagy igazság, és érdemes rá figyelni, ha nem szeretnénk hízni, vagy emésztési problémákkal küzdeni. Az alábbi ételek például, annak ellenére, hogy nagyon jót tesznek a szervezetnek, az ellenkező hatást váltják ki nagyobb mennyiségben.