Banánt az egészséges étrendbe!

Túl vagyunk a tél felén, a friss, szezonális hazai gyümölcsöktől roskadozó zöldségstandokra azonban még várni kell. De addig sem kell lemondanunk a gyümölcsök adta előnyökről!

Igaz, hogy hazánkban nem terem meg, de a téli, hazai gyümölcsökben szűkös időszakban bátran forduljunk a banán felé. Magas élelmi rost-, magnézium-, folsav- és káliumtartalmú, könnyen beszerezhető gyümölcs, amit fogyaszthatunk magában is, de adhatjuk müzlinkhez, kásánkhoz, készíthetünk belőle kekszet, tortát, sőt, köretet is! Bár más gyümölcsökhöz viszonyítva magas energiatartalmúnak tekinthető, telítőértéke is magas, jól beilleszthető tízóraira vagy uzsonnára.

Az ábra alatt találtok néhány szuper, változatos banános receptet, ránézésre nekem a második a kedvencem! Próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

A legtutibb fogyókúrás csodaszerek

  1. 1.

    Fahéjas-banános zabkása gyümölccsel

  2. 2.

    Chia puding

  3. 3.

    Banán-málna smoothie

  4. 4.

    Vegyes gyümölcsleves Miss Sweetly-től

  5. 5.

    Pácolt császárhús karamellizált banánnal

  6. 6.

    Banános csirke baconben

  7. 7.

    Sült banán kókuszos karamellel

  8. 8.

    Diétás diós-mandulás kuglóf

  9. 9.

    Banános joghurt-mousse torta

  10. 10.

    Müzliszelet 3. - kókuszos-banános

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek