Top 13 vacsoraötlet ~300 kalóriából

Ha szeretnénk sikeresen fogyni, érdemes odafigyelni a változatosságra. Most adok pár ötletet az 1400-1500 kcal-os étrendbe illeszthető vacsorákra.

A sikeres fogyás egyik titka a változatosság. Ha étrendünk sokféle alapanyagot, ételt tartalmaz, nagyobb valószínűséggel leszünk hosszú távon is kitartóak.

Receptjeink közül kiválogattam 13 ételt, amelyek adagonként ~300 kcal energia-, és ~40 g szénhidráttartalmúak, így jól beilleszthetőek vacsorára az 1400-1500 kcal-os testsúlycsökkentő étrendbe. Az energia- és tápanyagtartalmak az adott receptnél megadott adagszám esetén érvényesek, a konkrét számokat a receptnél a „kalória" ill. a „tápanyag" fülre kattintva ismerhetitek meg.

Olvasd el!

A 160 g szénhidrát diéta alapjai

  1. 1.

    Wokban készült friss zöldségek csirkével

  2. 2.

    Mediterrán burgonyasaláta

  3. 3.

    Házi joghurtos spenót bulgurral

  4. 4.

    Sült körtés saláta

  5. 5.

    Párolt brokkoli és sült krumpli öntettel

  6. 6.

    Paella ahogy PeZsuRi készíti

  7. 7.

    Fogyis almaszósz húsgombóccal

  8. 8.

    Lencse, ahogy én szeretem

  9. 9.

    Rizzsel töltött gomba

  10. 10.

    Pritaminos köles fetás padlizsánnal

  11. 11.

    Joghurtos krumplisaláta tojással

  12. 12.

    Újhagymás-kenyeres gombaegytál

  13. 13.

    Polenta kelkáposztával

Hozzászólások (0)

Címlapról ajánljuk

Van-e új a nap alatt? 6 izgalmas új étterem a...

A balatoni gasztronómia évről évre egyre színesebb képet mutat. Míg minden szezonban nagy port kavarnak az aktuális szállás-, strandbelépő- és lángosárak, nem telik el év figyelemreméltó új helyek bejelentkezése nélkül. Hat új hely hat különböző stílusban, avagy csúcsgrill, Bíró Lajos-féle óriási rántott hús és kultúrbüfé a Balaton körül.

Nosalty

További cikkek