Csodás cukkinisaláták 200 kcal alatt

Alacsony kalóriatartalmának köszönhetően a cukkini is rendszeres résztvevője lehet a fogyókúrás menünek, nem csak grillezve, hanem akár salátaként is!

10 dkg cukkini mindössze 17 kcal és 3 g szénhidrát - ennél jobbat nem is kívánhatnánk fogyókúra idején. Persze nem kell megijedni, ez nem azt jelenti, hogy egész nap cukkinit kell együnk, hanem azt jelenti, hogy a cukkini egy olyan alapanyag, amiből jó púposra pakolhatjuk a tányérunkat gyakorlatilag lelkiismeret-furdalás nélkül. Készíthetjük köretnek hús, halételeink mellé zsírszegényen grillezve, sütve de akár könnyű salátának is vacsorára!

Próbáljátok ki az alábbi 10, adagonként kevesebb, mint 200 kcal energiatartalmú salátarecept valamelyikét, keressetek hozzájuk akár zsenge sárga cukkinit, hogy még színesebb legyen a tányér!

Olvasd el!

11 csodás epres süti cukormentesen

  1. 1.

    Török cukkinisaláta Gazientep módra

  2. 2.

    Joghurtos sült cukkini saláta

  3. 3.

    Kapros cukkinisaláta

  4. 4.

    Thai majdnem uborkasaláta

  5. 5.

    Cukkini saláta

  6. 6.

    Cukkinisaláta fetával

  7. 7.

    Mentás cukkinisaláta

  8. 8.

    Cukkinisaláta pussycat konyhájából

  9. 9.

    Mediterrán zöldségsaláta

  10. 10.

    Mentás-joghurtos cukkinisaláta

Címlapról ajánljuk

A legjobb borjú bécsik nyomában – 7 budapesti étterem, ahol...

A köznyelvi rántott hús készülhet gyakorlatilag bármiből a sertéskarajtól a szűzpecsenyén át a soványabb csirkemellig. Bécsi szelet alatt azonban hagyományosan a bundázott borjút értjük, ami méretes szeletként, citromcikkellyel érkezik a vendéglői tányérokra, és a hétvégi trakták megkophatatlan fényű szimbóluma. Nem mindennapi csemege a borjúhús, és évtizedeken át bevett éttermi szokás volt csalni vele. Tejbe áztatott pulykával vagy sertéssel verték át a vendégeket, hiszen az omlós borjú drágább, és nehezebben beszerezhető.

Nosalty

További cikkek