11 alacsony zsírtartalmú egytálétel

Van, aki a kalóriákat, van, aki a szénhidrátokat számolgatja, pedig ezek mellett a zsírbevitelre is érdemes odafigyelni.

De még mielőtt megijednétek, testsúlycsökkentés idején sem kell a zsírbevitelt nullára csökkenteni, a normál kiegyensúlyozott táplálkozásban ajánlott, a napi energiaszükséglet ~30%-át adó zsírbevitel ilyenkor is megfelelő arány.

Receptjeink közül kiválogattam most nektek 11 db egytálételt, amelyek adagonként kevesebb, mint 520 kcal, és kevesebb, mint 18 g zsírtartalmúak. Próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

Súlyunk a platón

  1. 1.

    Rizseshús 5.

  2. 2.

    Tojáspörkölt kuszkusszal

  3. 3.

    Lecsós tepsis krumpli tükörtojással

  4. 4.

    Rakott padlizsán csirkemellel

  5. 5.

    Tonhalas burgonya

  6. 6.

    Tavaszi tarhonyás hús

  7. 7.

    Cottage pie

  8. 8.

    Csirkemell zöldséges kölessel

  9. 9.

    Savanyú káposztás pecsenye

  10. 10.

    Húsos hajdinakása

  11. 11.

    Vörösboros-paradicsomos töltött káposzta

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

6 étel, amit soha ne egyél meg nyersen

Vannak olyan ételek, amelyeket inkább nyersen kéne fogyasztanunk, hogy a bennük lévő tápanyagok ne illanjanak el főzés közben (ilyen a brokkoli vagy a fokhagyma), azonban akadnak olyan ételek is, amelyeket pont, hogy csak hőkezelés után szabad megennünk. Mutatjuk, melyek ezek!