Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!
Egészséges fogyókúrás reggelik
Egészséges fogyókúrás reggelik
Arról már írtunk mi is, hogy mit nem javasolt enni reggelire, most viszont bemutatunk 5 olyan változatot, amit igen. Ráadásul kétféle étrendbe illeszthetően!
A rettegett terhességi cukorbetegség
A rettegett terhességi cukorbetegség
Magyarországon minden 15-20. kismamát érinti a várandósság alatt kialakuló cukorbetegség. Lássuk, milyen étrendi kihívásokkal kell szembenézniük!
A szójaallergia étrendi kihívásai
A szójaallergia étrendi kihívásai
A szójamentes étrend egyszerűnek tűnhet, hiszen a hagyományos magyar táplálkozásban nem gyakori alapanyag a szója. A bökkenő csak az, hogy élelmiszereinkben viszont igen.
Étrend: 1800 kcal/180 g szénhidrát
Étrend: 1800 kcal/180 g szénhidrát
A megfelelő energia- és szénhidráttartalmú étrend alapvető a tartós testsúlycsökkentésben. Mintaétrendünkkel segítünk titeket, hogy fogyókúrátok kiegyensúlyozott legyen!
A szögön túl: a vashiány étrendje
A szögön túl: a vashiány étrendje
Még napjainkban is a leggyakrabban előforduló tápanyaghiány a vashiány. Nézzük, milyen hatásos étrendi változtatásokkal győzhetjük le!
A sikeres fogyás 10 pontja
A sikeres fogyás 10 pontja
A kiegyensúlyozott testsúlycsökkentés több pilléren áll. Nem csak azon múlik, hogy mennyit eszünk egy nap, van még ezen kívül néhány fontos tényező.
5+1 hétköznapi fogyókúracsapda
5+1 hétköznapi fogyókúracsapda
Attól, hogy valamit egészségesnek gondolunk, vagy annak mondják, nincs rá garancia, hogy fogyunk is tőle. Van, ami tényleg jótékony hatású, de nem határtalanul.
Tudj meg többet a glikémiás-indexről!
Tudj meg többet a glikémiás-indexről!
Legyen a célod a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozás, a fogyás vagy a cukorbetegség megelőzése, kezelése - a GI segít, hogy vércukorszintedet normál tartományban tartsd!
7+1 nyersanyag a szíved védelmében
7+1 nyersanyag a szíved védelmében
Elméleti jótanácsok helyett most következzék 7+1 nyersanyag, amelyekkel a mindennapokban a legtöbbet teheted szíved egészségéért!
„Jó" zsírokkal az egészségünkért!
„Jó" zsírokkal az egészségünkért!
A telítetlen zsírsavakkal nemcsak ételeinket tehetjük finomabbá, gazdagabbá, de egészségünket is védjük.
Akkor most jöhet a zsír vagy nem?
Akkor most jöhet a zsír vagy nem?
Ha fogyni szeretnénk vagy egészségünket védeni, nem elég pusztán a zsírszegénységre törekednünk. Arra is figyeljünk, hogy milyen típusú zsiradékokat fogyasztunk!