Így marad formában Jennifer Aniston

Egy világ irigyli Jennifer Aniston külsejét. A színésznő mindig formában van, milliók kíváncsiak nemcsak ikonikus frizurájának, hanem szuperdögös alakjának titkára is!

A test

Évek óta ámulunk Jennifer Aniston elképesztően arányos testén. A színésznő már a negyvenes éveiben jár, de még mindig annyira jól néz ki, hogy bármelyik huszonéves kolléganőjét kenterbe veri. A sugárzó külsőhöz pedig az is hozzájárul, hogy nemrégiben a 43 éves Anistont eljegyezte barátja, Justin Theoroux színész. A titok a jógában rejlik. Jennifer minden másnap ráveszi magát a gyakorlatokra, nemritkán futással kezdi meg az aktuális mozgásadagját. Edzője, Mandy Ingber szerint, példaértékű koncentrációról ad tanúbizonyságot minden alkalommal, szinte bármilyen póz kitartására képes a Jóbarátok egykori Rachelje.

Zöldség a titka mindennek

Aniston a tíz évig futó, tíz évadot megérő Jóbarátok forgatása alatt szupervékony volt mindvégig. Egyetlen olyan részre sem emlékszünk, amikor Rachel elengedte volna magát vagy pár kiló fölösleggel állt volna a kamerák elé. Ennek állítólag egyszerű titka volt: Jennifer mindennap ugyanazt a salátát ette. Erre azonban nem biztatunk senkit, mára a színésznő is belátta, hogy jobb feldobni és változatossá tenni a hétköznapok étkezését. Szenvedélyesen vonzódik a mexikói konyhához, a csípős, pikáns ízvilághoz, de az étrendje elsősorban rengeteg friss zöldség fogyasztására épül. Nemrégiben arról számolt be egy amerikai magazinnak, hogy mindeddig utálta a kelbimbót, mostanában viszont szeletekre vágva és szószokkal ízesítve kínálták neki és egyszerűen nem tud lemondani róla. Az anyagcseréje ébrentartására” naponta többször eszik kifogástalan minőségű ételeket, melyek erősen építenek a magas fehérjebevitelre. Jennifer edzője szerint hiába sportol valaki naponta több órát, ha nem figyel oda az értékes tápanyagok bevitelére, semmit sem ér az egész.

Válogass salátareceptjeink között! >>

A szénhidrátokat illetően Jen dietetikusa a következő ételeket javasolja: barna rizs, dzsem, édesburgonya, zabpehely, (igazi) mogyoróvaj, gyümölcsök, cottage cheese. Persze Aniston szerint az a legfontosabb, hogy jól érezzük magunkat a bőrünkben: „Mindent kitalált már rólam a sajtó, amit csak lehet, de már régóta nem foglalkozom ezzel. Rájöttem, hogy nem lehet és nem is kell megfelelni mindenkinek” – javasolja Aniston a nőtársadalomnak.

Mindent az Omega-3 zsírsavakról >>

Mautner Zsófi ingyenes szakácskönyvéről itt írtunk >>

További diétás recepteket itt találsz >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Meglepő, de a krumpli elképesztően egészséges, ha jól készíted el

Jellemzően nagyon rossz híre van a krumplinak, és csak kevesen tudják, hogy ha nem zsírban vagy olajban tocsogva, esetleg két kiló vajjal készítik, nagyon is egészséges zöldségről van szó. Sőt, ha a tápanyagsűrűséget nézzük, a burgonya nagyon sok más, sokkal egészségesebbnek tartott zöldséget és gyümölcsöt is kenterbe ver.