Hogyan fogyhatsz az arcodról?

A fogyás önmagában is kihívás, de szinte lehetetlennek tűnik, ha inkább csak bizonyos helyekről szeretnénk leadni.

Az, hogy ki hány kiló, bizonyos határokon belül teljesen mindegy. A lényeg az, hogy egészségügyi szempontból megfelelő legyen a súlya, és hogy kényelmesen érezze magát az ember a bőrében. Az, hogy valaki fogyni szeretne, személyes döntés kell, hogy legyen. Az egyik leggyakrabban keresett kifejezés a Google-ben az, hogy "Hogyan lehet fogyni az arcról"?, vagyis nem kérdés, sokakat érdekel, hogyan tudják az arcukat formálni. Rossz hír, hogy sajnos ez nem működik varázsütésre, sőt konkrét recept sincs ahhoz, hogy ezt a testrészünket a kedvünk szerint alakítsuk. Ha az arcunkról akarunk fogyni, magára a fogyókúrára érdemes összpontosíthatunk. Vagyis érvénybe lép az örök igazság: a súlycsökkentés legjobb módja a kiegyensúlyozott, egészséges étrend és a rendszeres testmozgás.

Vannak persze jó hírek is, sokan hajlamos fogyni az arcukról a testsúlycsökkentő útjuk elején - és sokan úgy találják, hogy az egészségesebb életmódnak is gyors hatása van a bőrünkre. Tehát, ha szívesen fogynál az arcodról - vagy bárhonnan máshonnan -, és ezt biztonságosan, egészségesen szeretnéd elkezdeni, mutatunk három szokást, amelyeket be kell építeni a heti menetrendbe, hogy megismerhesd a különbségeket.

1. Maradj hidratált

Rendkívül fontos a megfelelő hidratáltság, mivel a víz létfontosságú szerepet játszik a fogyásban. A vízbevitel nyomon követése nemcsak a kilók mozdulását segíti, hanem egyszerre tesz csodát a bőröddel. Ha visszakapja ezt a ragyogást az arcod, és elindul a fogyás, még boldogabbnak érezheted magad.

2. Cseréld egészségesre

Ha sok mindent kiszedsz az étrendedből az egészségesség jegyében, hirtelen nehéznek érezheted a helyzeted. Ahelyett, hogy egy lépésben, hirtelen szabadulnál meg több ételcsoporttól, fokozatosan váltsd le az ételeket. Például cseréld a tésztát cukkinire, a tejfölt joghurtra, a cukros gyümölcsleveket zöldségturmixokra. A saláta, a bébi spenót, az uborka, a retek és főtt tojás fontos része lehet a táplálkozásodnak.

3. Kardióra fel

Nem kell edzőtermi tagsággal rendelkezned ahhoz, hogy a kardióedzéseket rutinná tedd. A kardió nemcsak felgyorsítja az anyagcserét, hanem a zsírégetésben is segít, fittebbnek és egészségesebbnek érzed magát tőle. Fuss a szabadban, mozogj otthon is!

Ezeket olvastad már?

Forrásunk volt.

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

12 RAKOTTAS, ami ebédre vagy vacsorára is tökéletes

Elő a tepsit vagy jénait, és jöjjenek az izgalmas rétegek: mehet bele rengeteg zöldség, amennyit nem szégyellünk, tészta, krumpli, hússzeletek vagy darált verzió is, tejföl, tejszín, joghurt, de akár ezek vegán megfelelői is...és irány a sütő!