Az egészséges köret: vajas kelkáposzta

Itt az idő, hogy az unalomig ismételt krumpli- és rizsköretek helyett valami újabb és egészségesebb kerüljön az asztalra. Kell a változatosság a babának is!

Vajas kelkáposzta (1 éves kortól)

Hozzávalók

  • 75 dkg tisztított kelkáposzta
  • annyi zöldségleves, hogy a káposztát éppen elfedje
  • 3 dkg vaj
  • őrölt szerecsendió
  • 2 hámozott, nyers (de főtt is lehet), reszelt burgonya

Elkészítés

  1. A káposztát megmossuk, 4-6 részre vágjuk, a torzsát eltávolítjuk.
  2. A majdnem forró vajban átforgatjuk és zöldséglében, lassú tűzön, lefedve, puhára pároljuk.
  3. Amikor puha, a leveleket tányérra szedjük, így könnyebb a levét a reszelt burgonyával sűríteni.
  4. Amikor a lé felforrt és besűrűsödött, a leveleket újra visszatesszük, kevés őrölt szerecsendióval fűszerezzük, és a tűzről levesszük.

A recept elmenthető a receptkönyvbe itt >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek