8 vadiúj salátaötlet, ha már unod a megszokottat

Ebben a válogatásban simán találsz magadnak salátát, ha már nagyon unod a paradicsomos-hagymás-zöldsalátás kombinációkat! 

Attól még, mert elmúlt a nyár, salátázni ugyanúgy szeretünk, csak persze sokkal nehezebb megoldani, hogy ugyanolyan finom legyen az eredmény, mint a nyári hónapokban. Pedig pár alapanyag átvariálásával még finomabbat készíthetsz: rengeteg guszta receptünk van, olyan saláták, melyek főételként is megállják a helyüket. Ügyes fűszerezéssel, retekből és zellerből is jöhetnek, finom húsokkal, köretekkel, bulgurral, quinoával is szuper fogások lesznek. Nem kell kitalálnod, mit hogyan, megmutatjuk, milyen fűszerket milyen kiegészítőkkel kombinálj úgy, hogy ősszel se kelljen lemondanod a finom salátákról.

Tipp

Tegyél egy körutat valamelyik ázsiai élelmiszerboltban, szerezd be a szükséges fűszereket, friss zöldségeket - hosszú időre el leszel látva az alapokkal, így könnyebb lesz este hazaérve is finomat főzni!

Ezeket a salátákat ki kell próbálnod idén ősszel!

  1. 1.

    Quinoasaláta aszalt paradicsommal, rukkolával, pekándióval

  2. 2.

    Sáfrányos-zöldséges bulgur

  3. 3.

    Karfiolos bulgursaláta

  4. 4.

    Kínai ropogós zellersaláta

  5. 5.

    Ázsiai kacsamellsaláta

  6. 6.

    Fodroskel saláta édeskrumplival és gomolyával

  7. 7.

    Sültretek-saláta

  8. 8.

    Harisszás-csicseriborsó saláta kumkvattal, kéksajttal és kolbászmorzsával

Ezt olvastad már az ízHuszáron?

5 magyaros étterem, ahol tényleg finom a gulyásleves

Címlapról ajánljuk

További cikkek

3 ártalmas étkezési szokás, ami májbetegséghez vezethet

A mindennapi rohanásban csak kevesen gondolunk bele abba, hogy milyen nagy mértékben befolyásolják étkezési szokásaink a májunk működését. Érdemes odafigyelni rájuk, ugyanis idővel akár maradandó károsodáshoz vagy betegséghez is vezethetnek. Íme, három olyan étkezési szokás, ami károsítja a májat – és egy, ami segít elkerülni a bajt.