Top 9 csirkemájas étel 300 kcal alatt

Puha, szaftos csirkemáj sűrű mártásban, sok zöldséggel vagy kívül jól átpirítva - sokféleképpen szeretjük. Most mutatunk kilenc változatot 300 kalória alatt!

Belsőségek közül hazánkban a csirkemáj a legnépszerűbb, könnyen hozzáférhető, kedvező árú alapanyag, kiváló fehérje-, A-vitamin- és vasforrás. Arra ügyeljünk, hogy koleszterintartalma is magas, 10 dkg csirkemáj elfogyasztásával már túllépjük a napi koleszterinbeviteli ajánlás mennyiségét. Ettől azért ne essünk kétségbe, a változatosság jegyében bátran szerepeltessük étrendünkben havonta 1-2-szer, fogyasszuk sok zöldséggel, hogy a benne lévő koleszterintartalom felszívódását lassítsuk!

Receptjeink közül kiválogattam most nektek 9 db, adagonként kevesebb mint 300 kalória energiatartalmú csirkemájas ételt, kísérjétek kevés sós burgonyával vagy párolt rizzsel és sok zöldséggel!

  1. 1.

    Fűszeres mustáros csirkemáj

  2. 2.

    Lecsós csirkemáj

  3. 3.

    Almás-csirkemájas serpenyő

  4. 4.

    Dalmát máj

  5. 5.

    Hagymás-gombás csirkemáj

  6. 6.

    Kapros-fehérboros csirkemáj

  7. 7.

    Sült csirkemáj zöldségekkel

  8. 8.

    Lecsós-rozmaringos csirkemáj zöldborsóval

  9. 9.

    Csirkemáj Sztroganov módra

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Ez az 5 dolog kell a legfinomabb bundás kenyérhez

Készüljön reggelire vagy vacsorára, esetleg hétvégi dekadenciával ebédre, a bundás kenyérnek van néhány kritikus követelménye, amit nem érdemes elhibázni. Elő a tojással és a serpenyővel, süssük meg álmaink kenyerét!