Top 10 egészséges reggeli kence

Reggeli nélkül nem indulhat a nap. Sonka-sajt-szalámi megvolt, de mit lehetne még enni, hogy ne váljon unalmassá? Például szuper, egészséges krémeket!

Szezonális zöldségek, frissítő, különleges fűszerek, olajos magvak - ezekkel feldobhatjuk a reggelinket, ha már unjuk a vajat, margarint, vajkrémet, májkrémet és úgy döntünk, hogy magunk készítjük el az egészséges kenyérre kenni valót.

Inspirálódjatok az alábbi 10, adagonként kevesebb, mint 150 kcal energiatartalmú, színes, változatos, vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag receptből, vagy ha ez nem elég nézzetek körül a többi sós krém recept között!

Olvastad már?

Tényleg ennyi cukrot eszünk?

  1. 1.

    Sárgarépakrém

  2. 2.

    Citromos zöldborsókrém

  3. 3.

    Joghurtos-juhtúrós karfiolkrém

  4. 4.

    Lenmagos cukkinikrém

  5. 5.

    Bazsalikomos sajtkrém

  6. 6.

    Acili Ezme - török szendvicskrém

  7. 7.

    Pikáns sült zellerkrém

  8. 8.

    Tapenade

  9. 9.

    Fetás articsókakrém

  10. 10.

    Gombapástétom Évi néni konyhájából

Hozzászólások (0)

Címlapról ajánljuk

8 aranybarnára pirult, szaftos csirkecombos fogás

A szaftos csirkecomb az egyik legjobb választás, ha könnyen akarsz mennyei ebédet vagy vacsorát rittyenteni: sokszor elég csak néhány finom zöldséggel (vagy éppen gyümölccsel) és fűszerrel a sütőbe tenni, de akár serpenyőben is szaftos lesz, ha tudjuk, hogyan kell bánni vele.

Nosalty

További cikkek