9+1 fehérjedús tojásétel reggelire, 400 kalóriából

Fogyókúra esetén reggelire érdemes a fehérjékre helyezni a hangsúlyt, ennek kitűnő eszköze a tojás. Válogassatok az alábbi receptekből, persze az adagnagyságra figyeljetek!

  1. 1.

    Gombás-paprikás melegszendvics

  2. 2.

    Zöldfűszeres omlett ahogy kicsivik készíti

  3. 3.

    Tojásfehérje mentő falatok

  4. 4.

    Diétás rántotta

  5. 5.

    Répás omlett

  6. 6.

    Rozmaringos sonkás-zöldséges rántotta

  7. 7.

    Füstölt lazacos tojásrántotta pirítóson

  8. 8.

    Buggyantott tojás napon szárított sonkával

  9. 9.

    Fokhagymás zöldséges frittata

  10. 10.

    Villás reggeli -Omlett 9.

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Kiszámoltuk, olcsóbb-e a házi péksütemény, mint a bolti

Az egyre jobban elszálló árak mellett már nem könnyű fejben tartani, hogy akkor most mi számít olcsónak. Nagyon sok minden, ami régen filléres volt, ma már nem az, és szinte úgy kell vadászni a pénztárcabarát megoldásokat. Az otthoni alkotással sokat lehet spórolni, persze nem minden ötlet jó ötlet. Most (nagyjából) konkrét számokon keresztül válik láthatóvá, hogy mivel éri meg otthon vesződni, mert mi itt a Nosaltynál bizony kiszámoltuk.