20 g szénhidrátos tippek uzsonnára

Tízórai- és uzsonnatippekből sosem elég. Most itt egy receptválogatás adagonként ~20 g szénhidráttartalommal.

Én mélyen hiszek a napi ötszöri étkezés jelentőségében, normál és testsúlycsökkentő étrendben is. Az ebéddel, vacsorával mindenki megbirkózik, a reggeli az már határeset, de a kisétkezések: a tízórai és az uzsonna jelentik sokak számára az igazi kihívást.

Receptjeink közül kiválogattam most 9 db tízóraira/uzsonnára elfogyasztható, adagonként ~20 g szénhidráttartalmú étel receptjét, próbáljátok ki őket!

Az ételek szénhidráttartalmát a receptnél a „tápanyag" fülre kattintva ismerhetitek meg.

Olvastad már?

A 160 g szénhidrát diéta alapjai

  1. 1.

    Kakaós muffin vaj és cukor nélkül

  2. 2.

    Medvehagymás pogi egészségesen

  3. 3.

    Almás-banános muffin

  4. 4.

    Paleo almás-diós kevert sütemény

  5. 5.

    Csicsókás pogi dióval

  6. 6.

    Banános-vaníliás chia magos joghurt

  7. 7.

    Avokádókrém vegyes zöldségsalival

  8. 8.

    Almás scone

  9. 9.

    Céklasaláta Jolántól

Hozzászólások (0)

Címlapról ajánljuk

További cikkek