Édes túrós finomságok 200 kcal alatt

Kényeztető túrós sütik 200 kalória alatt! Kell ennél több hétvégére?

Nekem az egyik kedvenc alapanyagom a túró, szeretem sósan-fűszeresen szendvicskrémekben vagy édesen süteményekben. Magas teljes értékű fehérjetartalma és alacsony szénhidráttartalma miatt ez a tejből készített alapanyag tökéletes alkotóeleme mind a kiegyensúlyozott, mind akár a testsúlycsökkentő étrendnek is.

Reggelire, hideg vacsorára, kisétkezésekre fogyaszthatjuk fűszeres vagy édes-gyümölcsös túrókrémként, tölthetünk vele friss zöldségeket, és természetesen süthetünk vele finom süteményeket.

Receptjeink közül összeválogattam nektek most 10 db, adagonként kevesebb mint 200 kcal energia- és 25 g szénhidráttartalmú kényeztető túrós édességet, lepjétek meg magatokat velük a hétvégén!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

  1. 1.

    Túrószuflé

  2. 2.

    Reform túrós-meggyes süti

  3. 3.

    Hideg túrótorta

  4. 4.

    Túrós zabkorpás csokis muffin

  5. 5.

    Edit diabetikus túrófelfújtja

  6. 6.

    Joghurttorta sütés nélkül 9. - túrós, diétás

  7. 7.

    Diétás joghurtos túróhab sárgabarackkal

  8. 8.

    Diétás joghurttorta eperrel és mákos piskótával

  9. 9.

    Málnás túrótorta Csillárka konyhájából

  10. 10.

    Szénhidrátmentes túrós piskótatekercs

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek