Bogyósok – hozzáadott cukor nélkül

Itt az antioxidánsban gazdag bogyós gyümölcsök szezonja. Készítsünk belőlük kényeztető desszerteket – hozzáadott cukor nélkül!

Málna,szeder,pirosésfekete ribiszkeantioxidánsban, C-vitaminban gazdag bogyósok – és sajnos nagyon rövid a szezonjuk. Használjuk ki ezt a pár hetet, vásároljunk be belőlük, én pedig adok néhány ötletet, hogy hogyan készíthetjük el őket hozzáadott cukor nélkül!

(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

  1. 1.

    Mentás-citromfüves tavaszi turmix

  2. 2.

    Light erdei gyümölcsleves

  3. 3.

    Ribizlis zabkása

  4. 4.

    Túrós-ribizlis pohárdesszert

  5. 5.

    Málnazselés muffin

Hozzászólások

Gabcsi1984

Remek cikk! :) És a honlapod is sok hasznos információval van tele! :)

Bodon Judit dietetikus

Köszönöm! :)

Címlapról ajánljuk

További cikkek