9 sós pite vacsorára ~300 kalóriából

Sokzöldséges langyos pite egy nagy adag friss salátával. Vacsorára szerintem jól hangzik. Még akár fogyókúrában is!

Sajnos nekem is ritkán jut eszembe, pedig olyan jó megoldások a sós piték vacsorára. Külön szeretem, hogy fogyaszthatóak melegen, langyosan, hidegen, a hozzávalókat szezonális zöldségkínálatnak és ízlésünknek megfelelően rakhatjuk össze, tetszőleges fűszerezéssel, tapasztalataim szerint a piték, quiche-k gyakorlatilag bármilyen ízvilágot elbírnak.

Az 1500-1600 kcal-os étrendben, napi ötszöri étkezéssel számolva, kb. 300 kcal jut vacsorára. Ennek megfelelőn válogattam ki 9 db, adagonként ~300 kcal energiatartalmú és kevesebb, mint 40 g szénhidráttartalmú sós pite receptjét. Kísérjétek őket egy nagy adag friss zöldségekből álló joghurtos öntetes salátával és máris kész a csodás, szezonális, friss vacsora!

Olvasd el!

10 ok, amiért nem fogysz

  1. 1.

    Cukkini lepény

  2. 2.

    Mángoldpite

  3. 3.

    Pucér karalábés quiche

  4. 4.

    Tavaszi zöld quiche

  5. 5.

    Svéd gombás-hagymás pite

  6. 6.

    Paradicsom pite ahogy witch készíti

  7. 7.

    Gombás-mozzarellás pite reform linzertésztából

  8. 8.

    Pórés camembert-torta

  9. 9.

    Cukkinis rácsos pite

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Így készítsd el otthon a kínai kifőzdék gyöngyszemét, a gong...

Szégyen, nem szégyen, időnként mindannyian betérünk egy-egy ázsiai büfébe, hogy gyors komfortkaja gyanánt vegyünk egy kis adag csirkét rizzsel. Persze mindenkinek más a kedvence: ki a szezámos csirke, ki az édes-savanyú rajongója, vannak tofu- és bambuszrügyfanok, és ott vannak az olyan mindig megbízhatóan egyforma fogások, mint a mogyorós csirke, azaz a gong bao. Na, most azt mutatjuk meg, hogyan készíthetitek el házilag, autentikus módon!