Top 13 könnyű joghurtos saláta

Salátáid ízesítéséhez egészséged érdekében inkább joghurtos, kefires öntetet készíts a majonézesek helyett!

Zöldséges salátákat enni kell, mert:

  • színesek, változatosak, frissek, ropogósak,
  • magas élelmi rost-, vitamin-, ásványi anyag- és
  • alacsony energiatartalmúak.

Ez utóbbi persze elsősorban akkor igaz, ha nem sűrű majonézes, hanem inkább joghurtos vagy kefires öntettel ízesítjük őket. Amellett, hogy így nem növeljük extra módon salátáink kalóriatartalmát, még némi teljes értékű fehérjét és az emésztőrendszerünk működését segítő probiotikumokat is juttatunk szervezetünknek.

Receptjeink közül összegyűjtöttem nektek 13 könnyű, joghurtos/kefires/görög joghurtos salátát, fogyasszátok őket köretként a hétvégi hús- vagy halétel mellé!

Olvastad már?

Tuti páros: probiotikum+prebiotikum

  1. 1.

    Joghurtos szárzellersaláta pirított dióval

  2. 2.

    Joghurtos kukoricasaláta

  3. 3.

    Mustáros karfiolsaláta

  4. 4.

    Gyömbéres lilakáposztasaláta

  5. 5.

    Kapros cukkinisaláta

  6. 6.

    Joghurtos padlizsánsaláta Gonoszkától

  7. 7.

    Kakukkfüves padlizsán és paprikasaláta joghurttal

  8. 8.

    Avokádós zöldsaláta

  9. 9.

    Grúz diós uborkasaláta

  10. 10.

    Vegyes saláta tárkonyos joghurtmártással

  11. 11.

    Joghurtos kínai kel saláta

  12. 12.

    Hófehérke saláta Bulgáriából

  13. 13.

    Török padlizsánsaláta

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Heti Menü – Nyárias főzelékek + izgalmas fasírtok és feltétek...

Az uncsi főtt tojás, a retró bélszínroló és a sima fasírtgolyó ezen a héten feledésbe merül: minden nyárias főzelékünk tetejére valamiféle ropogós, rántott, bundázott extra feltét kerül, és nem feltétlen húsból. No de persze a sütik sem maradnak le, vasárnapra pedig oldalas dukál a főételünk mellé!