Top 10 cukormentes házifagyi

Diéta ide vagy oda, a nyári nagy melegben is „muszáj” fagyit enni. Íme 10 db cukormentes fagyi recept, hogy ne kelljen teljesen lemondanunk önmagunk kényeztetéséről!

Elérkeztünk a nyár utolsó hónapjába, a nyaralók szerencséjére még tart a jó idő. Kánikula idején előfordul, hogy egész nap nem kívánunk semmit, csak a hűsítő italokat - na és persze a fagyit.

Korábban adtam tippeket arra, hogyan hozhatjuk összhangba a kényeztető fagyikat a fogyókúránkkal, most pedig az általános tanácsok mellé kiválogattam nektek néhány, hozzáadott cukor nélkül készült fagyireceptet. Augusztusban tobzódunk az édesebbnél édesebb szezonális gyümölcsökben, készíthetünk teljesen gyümölcs alapú változatokat is, de ha krémesebben szeretjük, adjunk hozzájuk natúr vagy görög joghurtot.

Nincs a nyárnál alkalmasabb időszak a kísérletezésre, próbáljátok ki az alábbi 10 recept valamelyikét!

  1. 1.

    Joghurtos mangófagylalt

  2. 2.

    Light gyümölcsös fagyi

  3. 3.

    Diétás gyümölcsfagylalt

  4. 4.

    Ribizlifagyi gép nélkül

  5. 5.

    Jégkrém protein diétához

  6. 6.

    Eper nyalóka

  7. 7.

    Céklás dinnyefagyi

  8. 8.

    Mennyei cukormentes banános málnafagyi

  9. 9.

    Joghurtos ananász fagylalt

  10. 10.

    Egyszerű diétás gyümölcsfagyi

Hozzászólások (1)

Törölt felhasználó

Jòk *-*

Bodon Judit dietetikus

:) Örülök!

Címlapról ajánljuk

8 aranybarnára pirult, szaftos csirkecombos fogás

A szaftos csirkecomb az egyik legjobb választás, ha könnyen akarsz mennyei ebédet vagy vacsorát rittyenteni: sokszor elég csak néhány finom zöldséggel (vagy éppen gyümölccsel) és fűszerrel a sütőbe tenni, de akár serpenyőben is szaftos lesz, ha tudjuk, hogyan kell bánni vele.

Nosalty

További cikkek