Top 10 cukormentes házifagyi

Diéta ide vagy oda, a nyári nagy melegben is „muszáj” fagyit enni. Íme 10 db cukormentes fagyi recept, hogy ne kelljen teljesen lemondanunk önmagunk kényeztetéséről!

Elérkeztünk a nyár utolsó hónapjába, a nyaralók szerencséjére még tart a jó idő. Kánikula idején előfordul, hogy egész nap nem kívánunk semmit, csak a hűsítő italokat - na és persze a fagyit.

Korábban adtam tippeket arra, hogyan hozhatjuk összhangba a kényeztető fagyikat a fogyókúránkkal, most pedig az általános tanácsok mellé kiválogattam nektek néhány, hozzáadott cukor nélkül készült fagyireceptet. Augusztusban tobzódunk az édesebbnél édesebb szezonális gyümölcsökben, készíthetünk teljesen gyümölcs alapú változatokat is, de ha krémesebben szeretjük, adjunk hozzájuk natúr vagy görög joghurtot.

Nincs a nyárnál alkalmasabb időszak a kísérletezésre, próbáljátok ki az alábbi 10 recept valamelyikét!

  1. 1.

    Joghurtos mangófagylalt

  2. 2.

    Light gyümölcsös fagyi

  3. 3.

    Diétás gyümölcsfagylalt

  4. 4.

    Ribizlifagyi gép nélkül

  5. 5.

    Jégkrém protein diétához

  6. 6.

    Eper nyalóka

  7. 7.

    Céklás dinnyefagyi

  8. 8.

    Mennyei cukormentes banános málnafagyi

  9. 9.

    Joghurtos ananász fagylalt

  10. 10.

    Egyszerű diétás gyümölcsfagyi

Hirdetés

Támogatott tartalom

Címlapról ajánljuk

További cikkek