Top 10 cukormentes házifagyi

Diéta ide vagy oda, a nyári nagy melegben is „muszáj” fagyit enni. Íme 10 db cukormentes fagyi recept, hogy ne kelljen teljesen lemondanunk önmagunk kényeztetéséről!

Elérkeztünk a nyár utolsó hónapjába, a nyaralók szerencséjére még tart a jó idő. Kánikula idején előfordul, hogy egész nap nem kívánunk semmit, csak a hűsítő italokat - na és persze a fagyit.

Korábban adtam tippeket arra, hogyan hozhatjuk összhangba a kényeztető fagyikat a fogyókúránkkal, most pedig az általános tanácsok mellé kiválogattam nektek néhány, hozzáadott cukor nélkül készült fagyireceptet. Augusztusban tobzódunk az édesebbnél édesebb szezonális gyümölcsökben, készíthetünk teljesen gyümölcs alapú változatokat is, de ha krémesebben szeretjük, adjunk hozzájuk natúr vagy görög joghurtot.

Nincs a nyárnál alkalmasabb időszak a kísérletezésre, próbáljátok ki az alábbi 10 recept valamelyikét!

  1. 1.

    Joghurtos mangófagylalt

  2. 2.

    Light gyümölcsös fagyi

  3. 3.

    Diétás gyümölcsfagylalt

  4. 4.

    Ribizlifagyi gép nélkül

  5. 5.

    Jégkrém protein diétához

  6. 6.

    Eper nyalóka

  7. 7.

    Céklás dinnyefagyi

  8. 8.

    Mennyei cukormentes banános málnafagyi

  9. 9.

    Joghurtos ananász fagylalt

  10. 10.

    Egyszerű diétás gyümölcsfagyi

Hozzászólások

Törölt felhasználó

Jòk *-*

Bodon Judit dietetikus

:) Örülök!

Címlapról ajánljuk

19 egészséges húsmentes fogás, ami a szivárvány minden színében pompázik

A természetben mindenütt megtalálható a sokszínűség: szerves része életünknek, körülvesz és meghatároz bennünket. Minél több színt hozunk be az étrendünkbe, a szervezetünk is annál boldogabb lesz. Ezt vallja Sharon Palmer, híres dietetikus és könyvszerző is, aki munkásságával a sokszínű növényi alapanyagok fogyasztását népszerűsíti. Üzenete ihlette ezt az összeállításunkat, fogadjátok sok szeretettel a Nosalty legszínesebb ételeit!

Nosalty

További cikkek