Eper - hozzáadott cukor nélkül

Lassan vége az eper-szezonnak, ma még gyorsan elszaladhatunk egy adagért, hogy elkészítsük az alábbi, hozzáadott cukor mentes epres recept valamelyikét.

Idén szerintem elég jó hosszúra nyúlt az eper-szezon, de mint minden jónak, ennek is eljön egyszer a vége. Még utoljára nekifuthatunk a lekvár, szörp befőzésnek, de szerintem érdemes még frissen is annyit enni belőle, amennyit csak lehet.

Összeszedtem nektek 7 db, hozzáadott cukor mentes epres receptet, amelyek adagja 160 kcal és 17 g szénhidrát alatt van. Próbáljátok ki őket!(Az egyes ételek energiatartalmát a receptnél a „kalória” fülre, szénhidráttartalmát a „tápanyag” fülre kattintva ismerhetitek meg.)

  1. 1.

    Mentás-jeges görögdinnye ital eperrel

  2. 2.

    Diétás joghurttorta eperrel és mákos piskótával

  3. 3.

    Eperleves 10 perc alatt

  4. 4.

    Nemzeti szín saláta

  5. 5.

    Epres karfiolpuding útifű maghéjjal

  6. 6.

    Eper sonkaköpenyben

  7. 7.

    Diétás epres túrótorta

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Meglepő, de a krumpli elképesztően egészséges, ha jól készíted el

Jellemzően nagyon rossz híre van a krumplinak, és csak kevesen tudják, hogy ha nem zsírban vagy olajban tocsogva, esetleg két kiló vajjal készítik, nagyon is egészséges zöldségről van szó. Sőt, ha a tápanyagsűrűséget nézzük, a burgonya nagyon sok más, sokkal egészségesebbnek tartott zöldséget és gyümölcsöt is kenterbe ver.