9 cukormentes krém 200 kcal alatt

Ebéd után, harmadik fogásnak vagy hétvégén uzsonnára készíthetünk kényeztető édes krémeket. Cukor nélkül, 200 kalória alatt!

Fogyókúránk idején is előfordul, hogy édességet kívánunk. Ha megfelelően választjuk ki az alapanyagokat, alkalmanként, ebéd utáni harmadik fogásnak vagy délutáni kényeztetésnek készíthetünk magunknak desszertkrémeket, cukor nélkül.

Receptjeink közül kiválogattam most nektek 9 db, adagonként kevesebb, mint 200 kalória energiatartalmú cukormentes édeskrém-receptet. A szezonon kívüli gyümölcsöket helyettesítsétek gyorsfagyasztott változataikkal vagy szezonális gyümölcsökkel!

Próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

Top 9 cukormentes aprósüti

  1. 1.

    Paleo csokipuding avokádóból

  2. 2.

    Narancsos zabkása

  3. 3.

    Joghurtszivecske vérnaranccsal

  4. 4.

    Almás joghurt

  5. 5.

    Kakaós joghurt

  6. 6.

    Diétás vaníliakrém

  7. 7.

    Ribizlis zabkása

  8. 8.

    Diétás túrótortácska

  9. 9.

    Eperjoghurt Ancsagirltől

Címlapról ajánljuk

További cikkek

4 hiba, amitől leragad és szakad a palacsinta

A palacsinta maga a megtestesült boldogság, kivéve persze akkor, ha nem viselkedik jól a serpenyőben, leragad, szakad, és összességében bosszúságot okoz nekünk. A mai Napi Tipp keretében a rosszalkodás mögött álló okokat vesszük majd sorra.