11 krémes kényeztetés 150 kcal alatt

Én nagyon szeretem a pohár- és desszertkrémeket. Ha ti is így vagytok vele, akkor nektek szól az alábbi válogatás!

Joghurtos, gyümölcsös, kakaós, habos - csak krémes legyen, az a lényeg.

Ha ti is szeretitek az édes desszertkrémeket, próbáljátok ki az alábbi receptek valamelyikét (vagy mindegyikét)! Adagonként kevesebb, mint 150 kcal energiatartalmúak – persze csak ha betartjátok az adagnagyságot, és nem faljátok be az egészet egy ültő helyetekben.

Válasszatok szezonális gyümölcsöket, és akár a cukrot is lecserélhetitek energiamentes édesítőkre, akkor tovább spórolhattok a kalóriákon!

Olvasd el!

Top 13 vacsoraötlet ~300 kalóriából

  1. 1.

    Zöld teás panna cotta

  2. 2.

    Csupacsoki zabpehely puding

  3. 3.

    Rebarbara desszert egyszerűen

  4. 4.

    Epres-joghurtos pohárkrém

  5. 5.

    Gyümölcsgríz

  6. 6.

    Kakaós puding - gluténmentes

  7. 7.

    Banános-vaníliás chia magos joghurt

  8. 8.

    Joghurtos málnahab

  9. 9.

    Gránátalmás pohárkrém

  10. 10.

    Narancs és mandarin vaníliás-kardamomos joghurttal

  11. 11.

    Fűszeres sült joghurt

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

6 étel, amit soha ne egyél meg nyersen

Vannak olyan ételek, amelyeket inkább nyersen kéne fogyasztanunk, hogy a bennük lévő tápanyagok ne illanjanak el főzés közben (ilyen a brokkoli vagy a fokhagyma), azonban akadnak olyan ételek is, amelyeket pont, hogy csak hőkezelés után szabad megennünk. Mutatjuk, melyek ezek!