3 héten át csak tésztát evett, mégis fogyott ez a férfi

Bár nem beszélünk hatalmas fogyásról, három hét alatt ez is szép eredmény, különösen, ha azt nézzük, hogy tésztát evett közben.

Az észak-írországi Bangorban élő Ryan Mercer személyi edző érdekes kísérletnek vetette alá magát: három héten át csak tésztát fogyasztott. Azt szerette volna bebizonyítani, hogy szénhidrátdús ételek fogyasztása mellett is lehetséges a fogyás, csupán számolni kell a kalóriákat, és olyan értékes tápanyagokat is megfelelő mennyiségben is be kell vinni a szervezetbe, mint a fehérje, valamint a magas vitamin- és rosttartalmú zöldség- és gyümölcsfélék.

@rmnutrition88 The Final Piece Of The Puzzle 🍝🍝🍝 First there was 30 Days Of Pizza for breakfast, lunch & dinner….. Then it was burgers 🍔 To finish things off I completed eating pasta for all of my main meals for 21 days, applying the same strategies used in the two previous phases Here’s what happened after I consumed Pasta for breakfast, lunch & dinner for 21 days 💪🏽😎 - 3.5lbs lighter - Visually leaner (again) - Pretty sick of eating pasta 🤣 Did you expect the result from phase 3???? Breakdown videos & a look at the 81 day transformation will be coming up in the next few days 💪🏽😀 #videoleap #thepastadiet #caloriedeficit #fatloss #flexibledieting #fatlosstransformation #fitnesstransformation #gymtok #tiktokgym ♬ original sound - 375 Dance Studio

Az volt a célom, hogy rávilágítsak: a zsírégetés nem csak a bevitt és a leadott kalóriákról szól, és nem is a szigorról. Nem kell lemondani a kedvenc ételeinkről ahhoz, hogy jó eredményeket érjünk el. A titok, hogy alaposan meg kell tervezni, mit és mikor eszünk. Én a napi kalóriabevitelt hétfőtől péntekig 1800-2100, szombaton és vasárnap 2700 kalóriában határoztam meg, a napi fehérjecél 140 gramm volt, a napi gyümölcs- és zöldségadagolási cél pedig minimum napi hét adag

– mondta a férfi.

@rmnutrition88 he Pasta Diet 🍝🍝🍝 21 Days Of Pasta For Breakfast, Lunch & Dinner 🥘 Applying The Same Strategy Used In The Burger & Pizza Diet 🍕🍝🍔 Vlogged 🙌🙌 Over & out 💪🏽😀 #vlogged #thepizzadiet #theburgerdiet #thepastadiet #gym #gymmotivation #fitness #fitnessmotivation #personaltrainer #tiktokgym #tiktokviral #gymtok #thepastadiet ♬ original sound - Ryan Mercer

Ryan mindig saját magának készíti ételeit, hiszen így biztos lehet benne, hogy adalékmentes, természetes tápanyagokkal támogatja a szervezetét. Mindemellett pedig rendszeresen edz, hogy formában tartsa magát.

Forrásunk volt.


Még több fogyás:

Hirdetés

Támogatott tartalom

Leteszteltük az Ichigót, ami a legegészségesebb ázsiai street foodot ígéri...

Vajon hinne nekem bárki, ha azt mondanám, hogy megkaphat egy prémium minőségű, egészséges ázsiai fogást olyan áron, mintha egy körúti gyorsbüfében falatozna? Kevés dolgot ehetünk ma már 2-3 ezer forint között, főleg, ha egy belvárosi étteremről van szó. Egy újhullámos streetfood-hely mégis megugrotta a feladatot: pénztárcabarát módon kínál izgalmas fogásokat, magas színvonalon. Az Ichigóban jártunk, hogy saját magunk teszteljük le: valóban ez a város legegészségesebb (ázsiai) street foodja?

Hirdetés

Támogatott tartalom

Sosem volt ilyen egyszerű a főzés!

Ha unod a fűszerestasakok pakolgatását, nehezen látod át a fűszereket, és szeretnéd letudni a mindennapi főzést bevált receptekkel, akkor ezeket a fűszerkeverékeket számodra alkottuk meg!

Címlapról ajánljuk

További cikkek

8 krumplis ragu, ami nyáron sem terheli a gyomrot

A burgonya elsősorban úgy él a fejünkben, mint egy szénhidrátdús, elnehezítve laktató alapanyag, pedig belőle is főzhetünk olyan ragukat, egytálételeket, amelyek könnyedebbek. Például az alábbi krumplis ragukat.