Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Rengeteg jó hatása van a biciklizésnek, szóval pattanj nyeregbe

Nem csak a környezetnek teszel jót azzal, ha bringára pattansz.

Teljesen mindegy, hogy miért veszed elő a bringádat: ezzel jársz be a melóba, csak a hétvégén tekersz le vele a boltba, vagy csak egy-egy kirándulás alkalmával pattansz nyeregbe, mindenképpen teszel az egészségedért.

Súlyos betegségeket előz meg

A rendszeres kerékpározás súlyos betegségek megelőzésében játszhat szerepet: csökkenti a stroke, a szívroham és a magas vérnyomás kialakulásának kockázatát, továbbá segíthet a kettes típusú cukorbetegség kialakulásának megelőzésében is, sőt, a már meglévő betegségek szövődményeinek elkerülésében is hasznosnak bizonyult a kutatások során.

A kerékpározás ráadásul remek mozgásforma, amivel csökkenthetjük az elhízás esélyét is, amivel szintén megakadályozhatjuk a cukorbetegség kialakulását. A biciklizés gyorsítja az anyagcserét, hozzájárul a sikeres kalóriaégetéshez, és az izomzatot is építi.

Rákos betegeknek is segítséget nyújt

A rendszeres kerékpározás csökkentheti az egyes daganatos betegségek kialakulásának kockázatát. Egy 2019-ben készült kutatás szerint pedig a daganattal diagnosztizált, kezelés alatt álló emlőrákosok állapotát és életminőségét is javította, továbbá csökkentette a mellékhatásokat és a fáradtságérzetüket.

Jobb testtartás

Mivel a biciklizés javítja az egyensúlyérzetet, így segít abban, hogy helyes legyen a testtartásunk. Ráadásul általa megerősödnek a gerincoszlopot támogató has- és hátizmok is. 

Ezeket olvastad már? 

via

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!