Nálunk kevésbé ismert, most mégis ez az üdítőmárka vette át a dobogó második fokát a Pepsitől. Ez a márka nem kevesebb, mint 139 éve jelent meg az amerikai piacon.

Sokan nem gondolták volna, hogy a Pepsit letaszíthatja a trónról a Dr. Pepper, és elveheti tőle a második legnépszerűbb üdítőital helyét, sorban a Coca-Cola mögött, de mégis megtörtént.
Az elmúlt két évtizedben fokozatosan növelte a részesedését, végül 2024-ben megelőzte a Pepsit az amerikai piacon a Dr. Pepper.
A hagyományos kóláktól eltérően a Dr. Pepper 23 különleges összetevőből áll, többek között cseresznyét, vaníliát és fűszeres jegyeket ízlelhetünk benne. A márka egyébként sorra dobja piacra új ízesítéseit, amivel a fiatalabb generációt is megnyeri magának.
A Pepsinek ez egy fontos figyelmeztetés, hogy alkalmazkodnia kell a fogyasztói igények változásához az újabb és merészebb ízek behozatalával, mert még lejjebb csúszhat a listán.
Még több friss cikk: