Ó igen: 11 házifagyi 100 kcal alatt!

Idén durván robbant be a kánikula, nálunk már most olyan meleg van, mint amilyen augusztusban szokott lenni. A túlélésre két ötletem van: egy hűs limonádé és egy csodás fagyi!

Nálunk a faluban van egy klasszikus, régimódi cukrászda porfagyival, és egy trendi, modern kávézó-cukrászda saját, változatos, kísérletezgető fagylaltkínálattal. Fagyitéren nálam egyértelműen az utóbbi a nyerő, bár rendszeres látogatása elég gyorsan apasztja a pénztárcát.

Finom fagylaltot otthon készíteni sem ördöngösség, válasszunk hozzá szezonális gyümölcsöt, joghurtot, tejszínt, citrusleveket, cukrot vagy édesítőszert. A masszát összeállítani semmiség, utána kell a türelem, míg fagylaltunk eléri a fagyasztóban a megfelelő állagot.

Ha nem szeretnénk, hogy a rendszeres fagyizás extra kilók formájában megjelenjen rajtunk, akkor válasszunk az alábbi 11, adagonként kevesebb, mint 100 kcal energiatartalmú fagylaltreceptből!

Olvastad már?

Top 15 klassz torta cukor nélkül

  1. 1.

    Pálcikás fagyi két hozzávalóból

  2. 2.

    Gyümölcskása pálcikákon

  3. 3.

    Lekváros joghurt jégkrém

  4. 4.

    Málnás-joghurtos pálcikás jégkrém

  5. 5.

    Cukormentes joghurtos-kókuszos áfonyás jégkrém

  6. 6.

    Mennyei cukormentes banános málnafagyi

  7. 7.

    Gyömbéres őszibarack sörbet

  8. 8.

    Joghurtos mangófagylalt

  9. 9.

    Céklás-étcsokoládés sorbet

  10. 10.

    Túrós-sárgadinnyés fagyitorony málnaöntettel

  11. 11.

    Cukormentes citrusos görögdinnye jégkrém

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Meglepő, de a krumpli elképesztően egészséges, ha jól készíted el

Jellemzően nagyon rossz híre van a krumplinak, és csak kevesen tudják, hogy ha nem zsírban vagy olajban tocsogva, esetleg két kiló vajjal készítik, nagyon is egészséges zöldségről van szó. Sőt, ha a tápanyagsűrűséget nézzük, a burgonya nagyon sok más, sokkal egészségesebbnek tartott zöldséget és gyümölcsöt is kenterbe ver.