Elindult a Nosalty #HÁZICSEMEGE kampánya a magyar termelőkért és kisvállalkozásokért

A Nosaltynál elkötelezetten támogatjuk a hazai termelőket, ételmanufaktúrákat, tervezőket és alkotókat. Ismerd meg őket új sorozatunkban, és támogasd őket, ha teheted!

Az idei év mindenki számára a szokásosnál is több kihívást tartogatott, és különösen nehéz gazdasági helyzetbe kerültek azok a kisebb, gyakran családi vállalkozások, amelyek működését alapjaiban írta felül a járványhelyzet. Ezért tartjuk fontosnak, hogy most még inkább támogassuk őket, ezért a karácsony közeledtével a Nosalty #HÁZICSEMEGE sorozatának keretében bemutatjuk ezeket a vállalkozásokat, hozzájárulva, hogy magyar alapanyagokból készült ételek kerüljenek a családi asztalra, a fa alatt pedig magyar alkotók termékei sorakozzanak becsomagolva.

Nosalty #HÁZICSEMEGE címmel új kampányt indítunk, amelynek célja, hogy minél több emberhez jutassuk el azoknak a hazai kisvállalkozásoknak a hírét, amelyek szívvel-lélekkel készítik termékeiket a legmagasabb színvonalon. A kampány keretében december 23-ig minden nap külön cikkben mutatunk be újabb és újabb figyelemreméltó vállalkozásokat. A Nosalty profiljával összhangban a fókusz a gasztronómiához kötődő vállalkozásokon lesz, így elsősorban kistermelőket és gyártókat vonultatunk majd fel, akiknek termékeit akár a karácsonyi menü részeként, akár ajándékként is jó szívvel ajánljuk. Természetesen a karácsony fontos része az ajándékozás, ezért kitekintünk a gasztronómián túlra, és más magyar alkotók is porondra kerülnek, így például keramikusok, akiknek alkotásai megszépítik az ünnepi asztalt, de szappanok, játékok és kedvenc határidőnaplóink is helyet kapnak a válogatásban.

A cikkek a Nosalty Facebook és Instagram oldalain is megjelennek, Instagramon pedig egyesével is bemutatásra kerülnek az egyes termelők, alkotók. Emellett Facebookon elindul a Nosalty #HÁZICSEMEGE Facebook-csoport is, amelyben bárki megoszthatja a tagokkal azokat a vállalkozásokat, amelyeket ő szeret és szívesen ajánl, hogy minél színesebb legyen a felhozatal, és minél szélesebb körhöz eljusson hírük.

Használjátok a #HÁZICSEMEGE #CsemegeaKözért #ItthonrólItthonit hashtaget a közösségi oldalakon, hogy együtt tegyünk a hazai vállalkozásokért és a boldog, békés ünnepekért ezekben az embert próbáló időkben!

Ha tetszett ez a cikk, nézd meg a legújabb videóinkat is, a legfrissebb tartalmainkért pedig lájkolj minket a Facebookon, és kövess az Instagramon vagy a YouTube-on!

Ezeket olvastad már?

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

HETI MENÜ: készülünk a karácsonyra – főszerepben a fahéj

Mi már készülődünk a karácsonyra, és ennek az alaphangulatnak az illatok és ízek is kötelező elemei – ide tartozik a fahéj is, amit most nemcsak süteményekbe csempészünk bele, hanem különleges fogásokba is, hogy lássátok, milyen kreatívan és sokoldalúan használható fűszer. A menühöz pedig remekül illik majd a Coca-Cola legújabb terméke, a Coca-Cola Zero Fahéj is! (x)

Szponzorált tartalom

További cikkek