Zöldségbújócska

Az elmúlt hetekben valószínűleg a gyerekek is túlették magukat, ha másból nem is, édességből biztosan. Itt az idő minél több zöldséget varázsolni a csemeték pocakjába! Rájuk fér.

A megoldás egyszerű: rejtett formában tálald a vitamin- és rostforrásokat, így még a nem túl jó evő gyerekek is nagy eséllyel befalják az egyébként elutasított zöldségeket. Kezdődjön az álcázás!

Fasírt trükkösen

A legtöbb kisgyermek szívesen fogadja tányérján a húsgolyókat, használjuk is gyorsan ki, csak most a darált hús helyett zöldséggel készítsük.

Zöldségfasírt receptekért ide kattints! >>

Adj rá kabátot!

A bundába rejtés módszere is az anyukák jól bevált fondorlata, így mindenféle harc nélkül csúszik le a brokkoli és karfiol is, főleg, ha még egy kis mártogatót is szervírozunk mellé.

Ünnepek után: zöldséges fogások >>

Krémes textúra

A krémlevesek bevetése is ajánlott, ha még több zöldség fogyasztására szeretnénk bírni a csimotákat, a lehetőségek száma végtelen.

Krémleves recept galériáért kattints a képre!

{ GALÉRIA = title:Kr%C3%A9mlevesek%20minden%20mennyis%C3%A9gben, 0,1,2,3,4,5,6 }

Top 3+1: 2012 kedvenc levesei >>

Tésztára valók

Párosítsuk a zöldségeket a gyerekek nagy kedvencével, a tésztával, a siker garantált.

5 kedvenc tésztaételünk >>

Préselj és centrifugázz!

A legkézenfekvőbb és egyben legegészségesebb megoldás, ha a nyers zöldségek levét kipréseljük, és egy kis frissen centrifugázott gyümölcslével lágyítva az ízét, így töltjük a kicsik poharába. Valódi vitaminbomba.

A rovat korábbi cikkeit itt olvashatod >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek