Univerzális zöldséges húsalap babáknak

Sok anyukának okoz fejtörést, miként kerüljenek az értékes vitaminok, tápanyagok a baba ételébe. Ha a húst szereti a gyermek, akkor Melis szakácsunk receptjével ez a probléma is megoldódik!

Már csak azt kell kitalálnunk, hogy éppen milyen zöldséggel párosítsuk a húst. Egészséges lesz és finom, csemeténk falni fogja, meglátjátok!

Zöldséges húsalap babáknak (1 éves kortól)

Hozzávalók 10-15 adaghoz:

Elkészítés:

  1. Megpucoljuk a zöldségeket, és nagy lyukú reszelőn lereszeljük.
  2. Olívaolajon elkezdjük párolni a hagymát, majd a fokhagymát, néhány perc múlva pedig hozzátesszük a répát és a zellert.
  3. Néhány perc után rátesszük a darált húst, és fehéredésig pirítjuk, majd sózzuk, és lefedjük. Várjuk meg, amíg kiereszti a hús a levét, majd újra zsírjára sül.
  4. Felöntjük vízzel (esetleg alaplével, ha van otthon), annyival, hogy puhára főjön benne a hús, és újra lefedjük.
  5. Amikor már puha a hús, levesszük a fedőt, és elfőzzük a felesleges vizet.

NoSalty - tipp:A zöldéséges húsalapot rizzsel és tejföllel rétegezve rakottast készíthetünk, és megsüthetjük, de kínálhatjuk paradicsomosan, főtt tésztával elkeverve is.Melishez hasonlóan célszerű a húsalapból egyszerre nagyobb adagot készíteni és a maradékot lefagyasztani, így legközelebb könnyebb dolgunk lesz.

A recept itt elmenthető a receptkönyvbe >>

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Meglepő, de a krumpli elképesztően egészséges, ha jól készíted el

Jellemzően nagyon rossz híre van a krumplinak, és csak kevesen tudják, hogy ha nem zsírban vagy olajban tocsogva, esetleg két kiló vajjal készítik, nagyon is egészséges zöldségről van szó. Sőt, ha a tápanyagsűrűséget nézzük, a burgonya nagyon sok más, sokkal egészségesebbnek tartott zöldséget és gyümölcsöt is kenterbe ver.