Top 7 virslisaláta ebédre 400 kcal alatt

Szereted a virslit, de nem kívánod a főzeléket? Készíts belőle salátát!

Sokak kedvence a roppanós virsli, nekik válogattuk most össze ezt a virslisaláta listát.

Az itt felsorolt receptek mindegyik adagonként kevesebb, mint 400 kcal energia-, és kevesebb, mint 30 g szénhidráttartalmú. Fogyasszunk a saláták mellé ~70 g teljes kiőrlésű kenyeret, zsemlét, kornspitzt, az így összeálló étel jól beilleszthető az 1500 kcal napi energiatartalmú étrendbe ebédként. Az utolsó recept kicsit "csalós", ott már a recept részét képezi a kenyér is, így ez az étel magasabb energiatartalmú, de ebben a formában is beilleszthető az étrendbe.

Próbáljátok ki őket!

Olvastad már?

-40 kg fokozatosan: ez Szilvi története

  1. 1.

    Gyors nyári virslisaláta zöldségekkel

  2. 2.

    Virslisaláta sevi konyhájából

  3. 3.

    Korhelysaláta

  4. 4.

    Lencsesaláta Flóra konyhájából

  5. 5.

    Virslisaláta hagymával és káposztával

  6. 6.

    Fogyi franciasaláta füstölt virslivel

  7. 7.

    Indián szószos saláta

Hozzászólások

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Ez az 5 dolog kell a legfinomabb bundás kenyérhez

Készüljön reggelire vagy vacsorára, esetleg hétvégi dekadenciával ebédre, a bundás kenyérnek van néhány kritikus követelménye, amit nem érdemes elhibázni. Elő a tojással és a serpenyővel, süssük meg álmaink kenyerét!