A svéd McDonald's újra bevezeti az általában limitált szériában kapható baconös Big Mac hamburgert, melyet az étteremlánc viccesen, különlegesen és mondhatni edukatívan kezdett el reklámozni a nagyvárosi forgatagban.
Az új kampányban Van Gogh, Mona Lisa és az Amerikai gótika házaspárja vesznek részt, valamintBeethoven Für Elise című klasszikusa is felcseng egy kis szalonnával megspékelve.
A plakátokon a híres figurák vállán, gallérján és vasvilláján tűnik fel a Big Mac új összetevője, a bacon, a végeredmény pedig szerintünk igen viccesre sikerült.
,,Egy klasszikus. Bacönnel" - ez a szöveg olvasható a plakátok alján, a kampányban pedig Beethoven és a lakóházak klasszikus kapucsengős dallamát, a Für Elise-t is felhasználták, melyet alább ti is meghallgathattok:
Ezeket olvastad már?
Sok gyerek fakad majd sírva a Burger King új döntésétől
Üdvözlendő döntést hoz az egyik legnagyobb gyorsétteremlánc - a gyerekek utálni fogják, de ha elmagyarázzuk nekik, miért történik, minden rendben lesz.
NosaltyNosalty-kvíz: Szerinted hány kalória van a Mekis kajákban?
A Nosalty eheti tesztjében annak járhatsz utána, hány kalóriát tartalmaznak a McDonald's ételei. Vajon jól fogsz tippelni? Teszeld tudásod!
NosaltyEzek a gyorséttermek már világszerte árulnak vegán húst - és...
Már nem sci-fi, nagyon is valóság: a húsmentes hamburgerek szép lassan meghódítják a világot!
Országh KittiMutatunk 7 fotót arról, hogyan lett a McDonald's a világ...
Csaknem 80 éves múltra tekint vissza a McDonald's. Nézd meg velünk, hogyan nőtte ki magát a kis amerikai étterem a világ legnagyobb étteremláncává.
Masszi- Rigó Csillavia kreativ.hu, adage.com