Mona Lisa és Van Gogh szalonnával reklámozza a leghíresebb szendvicset

A McDonald's különleges kampányt indított Svédországban, melyben a művészettörténet leghíresebb alakjai a főszereplők. Na és a bacon.

A svéd McDonald's újra bevezeti az általában limitált szériában kapható baconös Big Mac hamburgert, melyet az étteremlánc viccesen, különlegesen és mondhatni edukatívan kezdett el reklámozni a nagyvárosi forgatagban.

Az új kampányban Van Gogh, Mona Lisa és az Amerikai gótika házaspárja vesznek részt, valamintBeethoven Für Elise című klasszikusa is felcseng egy kis szalonnával megspékelve.

A plakátokon a híres figurák vállán, gallérján és vasvilláján tűnik fel a Big Mac új összetevője, a bacon, a végeredmény pedig szerintünk igen viccesre sikerült.

,,Egy klasszikus. Bacönnel" - ez a szöveg olvasható a plakátok alján, a kampányban pedig Beethoven és a lakóházak klasszikus kapucsengős dallamát, a Für Elise-t is felhasználták, melyet alább ti is meghallgathattok:

Ezeket olvastad már?

via kreativ.hu, adage.com

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek