Megosztó reklámkampánnyal próbálták népszerűsíteni a halburgert - Nem jött be!

Óriási felháborodást váltott ki a britek körében a McDonald’s legújabb reklámkampánya, amiben Filet-o-Fish halburgerüket népszerűsítik.

Árva és félárva gyerekek manipulálásával vádolja az amerikai gyorsétteremláncot több brit szülő és gyermekvédelmi szervezet Nagy-Britanniában, miután egy megosztó reklámkampánnyal népszerűsítik halas hamburgerüket.

A kisfilmben egy kisfiú látható, aki letörve nézegeti halott apja dolgait, majd édesanyját kérdezi az utcán sétálva, hogy miben hasonlít az édesapjára. Szomorúan konstatálja, hogy semmiben nem hasonlít rá, míg nem egy Mekihez érnek, ahol Filet-o-Fish hamburgert rendel, akár csak apja tette, mikor még élt.

Az interneten kommentcunami indult el a sokak szerint cinikus és manipulatív kampány miatt, amelyet május 12-én sugároztak először, de már vissza is vontak. A McDonald’s hosszas sajnálkozását fejezte ki, és tudatta, senkit nem akartak megbántani a reklámmal.

Ezeket olvastad már?

17 szerepben a hamburger

Két francia művész megunta a munkahelyi szendvicseket, és nekiálltak hamburgereket sütni, végül 17 különböző szerepbe bújtatták a burgereket. A fotókat most te is láthatod!

Hering András

Forrás: Delish

Ajánlott videó

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek