Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

Lehet, hogy elfelejted: Ezért kell rengeteg vizet innunk a járvány idején is

Az egyik legegyszerűbb, mégis legfontosabb lépés az egészséges szervezethez: a koronavírus idején se feledkezz meg a megfelelő folyadékpótlásról! 

Az elmúlt hetek mindannyiunkat megviselnek, a koronavírus körül kialakult járványhelyzet sok fegyelmet, odafigyelést és kitartást kíván. A szorongás talán mindannyiunknál megjelenik valahogyan, figyelnünk kell a magunk, és családunk mentális és fizikai egészségére, Skype-on, telefonon, cseten tartani a kapcsolatot a barátokkal, rokonokkal, és kielégítő, finom ételeket enni, jó filmeket nézni, olvasni. 

Amiről viszont biztosan nem olvastál még eleget a házi karantén kapcsán, az a megfelelő folyadékbevitel, pedig az egyik leginkább kielégítő szokás lehet a vízivás! 

Ha az emberek stresszelnek, sok szorongás van körülöttük, a bizonytalan körülmények közepette elfelejtenek hidratálni, azaz kellő mennyiségű vizet inni. Ez kiszáradáshoz, szédüléshez, fejfájáshoz vezethet, a csökkent vízbevitelt azonnal megérzi a szervezetünk.

A víz mindenre jó, az alapvető testi funkcióid működését biztosítja.

Különösen mostanában, ha távmunkában, home office-ban dolgozol, az egész napos vízivást biztosítanod kell a szervezetednek: a víz az energiaszintedet, kedélyed, koncentrációdat is befolyásolja, attól függően, mennyit fogyasztottál a nap során. 

Olvastad már?

4 tök egyszerű tipp, hogy ne csússz szét, ha most otthonról dolgozol 

Szóval! Fogyassz annyi vizet, amennyit csak tudsz, mert a járvány idején a szervezetedet a lehető legjobban fel kell készítened az esetleges fertőzés átvészelésre, és ebben óriási szerepe van, ha kiegyensúlyozott a folyadékbeviteled.  

Ez is érdekelhet!

Így moss kezet sokszor, ha bőrbetegséged van! 

Néhány könnyen bevezethető tipp a vízfogyasztásod növelésére:

  • Állíts be emlékeztetőt a telefonodon (vagy bármilyen digitális, analóg eszközön), hogy óránként figyelmeztessen a vizeskulacsod újratöltésére. Ilyenkor mindig húzd meg a kulacsot pár jó nagy kortyra!
  • Tölts le olyan applikációt, ami figyeli a folyadékfogyasztásodat, és megmutatja, mennyire hidratált a szervezeted!
  • Ha te is Spotify-playlist mellett dolgozol, először is ajánljuk a Nosalty szuper zenéit, másrészt időközönként állj fel az asztal elől, táncolj egy kicsit és igyál pár korty vizet utána! Ha nehezen is megy a dolog, erőltesd egy kicsit, a tánc nagyon jó kedvre derít. 

Igyál, igyál, nagyon fontos az előttünk álló nehéz időkben, és persze arra is figyelj, hogy a gyerekek, a család elegendő folyadékot juttasson a szervezetébe!

Vigyázzatok egymásra!

Ezeket olvastad már?


via Delish

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!