Kiváló és innovatív - két kategóriában is díjazták a Nosaltyt

Két kategóriában is MagyarBrands-díjat kapott a Nosalty.

Kilencedik alkalommal adták át a MagyarBrands-díjakat, amit idén már négy kategóriában osztottak kia legeredményesebb magyar vonatkozású márkáknak. A Nosalty két elismerésben is részesült: az Innovatív Márka és a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriákban nyerte el a MagyarBrands-díjat.

A díjat minden évben, szigorú szempontok alapján ítélik oda a legkiválóbb márkáknak, amelyek Magyarországon születettek, vagy a létrejöttükben-alapításukban magyarok vettek részt.A fogyasztói márka kategóriánál a márka reputációját, piaci megítélését is feltérképezi a program.

Krankovics Béla, a Nosalty brand managere az elismerés kapcsán elmondta: „Nagy megtiszteltetés, hogy két kategóriában is díjaztak minket.A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető recept- és gasztromagazinja. Tavaly elindítottuk a Nosalty mobilapplikációját, amivel elnyertük az év alkalmazása címet. A MagyarBrands-díj is megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk, fogyasztóink szeretik a Nosalty brandet, ugyanakkor márkánk a hirdetők körében is elismert és megbízható.

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

Mézédes eprespite-receptek

Végre dübörög az eperszezon, s bár nem éppen a legolcsóbb alapanyag, kizárt, hogy lemondjunk róla egy teljes évre, szóval hajrá, készüljön legalább egy epres pite!

Nosalty

További cikkek