Kilencedik alkalommal adták át a MagyarBrands-díjakat, amit idén már négy kategóriában osztottak kia legeredményesebb magyar vonatkozású márkáknak. A Nosalty két elismerésben is részesült: az Innovatív Márka és a Kiváló Fogyasztói Márka kategóriákban nyerte el a MagyarBrands-díjat.
A díjat minden évben, szigorú szempontok alapján ítélik oda a legkiválóbb márkáknak, amelyek Magyarországon születettek, vagy a létrejöttükben-alapításukban magyarok vettek részt.A fogyasztói márka kategóriánál a márka reputációját, piaci megítélését is feltérképezi a program.
Krankovics Béla, a Nosalty brand managere az elismerés kapcsán elmondta: „Nagy megtiszteltetés, hogy két kategóriában is díjaztak minket.A Nosalty 2008-ban garázsblogként indult, 2012 májusa óta pedig a Magyarország piacvezető recept- és gasztromagazinja. Tavaly elindítottuk a Nosalty mobilapplikációját, amivel elnyertük az év alkalmazása címet. A MagyarBrands-díj is megerősít minket abban, hogy jó úton haladunk, fogyasztóink szeretik a Nosalty brandet, ugyanakkor márkánk a hirdetők körében is elismert és megbízható.”