Ennyivel többet léphetsz egy nap, ha iszol kávét

Egy új tanulmányból kiderült, hogy jelentősen többet lépnek azok, akik reggel kávét fogyasztanak.

Dr. Gregory Marcus, a Kalifornia Egyetem kardiológus professzora által végzett tanulmányában igencsak érdekes eredményre jutott a kávéfogyasztással kapcsoltban. Mint kiderült, azok, akik fogyasztanak kávét, 1000 lépéssel többet lépnek átlagosan egy nap, mint azok, akik nem isznak. Azonban arra is rájöttek, hogy 30 perccel kevesebbet alszanak.

Ennyivel többet léphetsz egy nap, ha iszol kávét

A kutatás 100 férfit és nőt követtet két héten át. A kísérletben résztvevőket folyamatosan figyelték, monitorozták mennyit és mit mozognak, továbbá alvásmintázatukat is feljegyezték. Azokon a napokon is, amikor fogyasztottak kávét és azokon is, amikor nem.

Tehát van jótékony és kártékony hatása is a kávéfogyasztásnak.

Forrásunk volt.


Még több kávé:

Ajánlott videó

Legújabb receptek

Balatoni bowl

A Balaton sokunknak egyet jelent a nyárral, ennek pedig elmaradhatatlan eleme a sült hekk, a kovászos uborka, a főtt kukorica és a jól behűtött görög dinnye. Farkas Ricsi, a Penny séfje, ...

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Tradicionális gulyásleves

Az igazi Hungarikum, amire igazán büszkék lehetünk. Vendéglátós lévén tapasztaltam, hogy a külföldi turisták, amikor betérnek az étterembe, az volt az első kérdésük, hogy "Gulász " ...