Itt az első plus size címlaplány a hazai Cosmopolitan történetében

A május 24-én megjelenő Cosmopolitan Body különszám ezúttal nem csak a nők vágyott testképére, hanem az egészséges önkép támogatására is fókuszál.

Egy egészen különleges számmal jelent meg ma a Cosmopolitan. A Cosmo Body című különszáma 2019-ben 5. éve jelenik meg a magazinstandokon; a tematika az alakformálás, mozgás, tudatos táplálkozás, nyári szépségápolás köré épült.

„Idén szeretnénk új formát adni a Cosmopolitan Body különszámnak, hiszen a mozgás öröme mellett a pozitív testkép és az önbizalom elengedhetetlen kellékei a kiegyensúlyozott hétköznapoknak. Soha nem hittünk az esztelen diétázásban és az önsanyargató életmódban, és az olvasóknak is mindig azt javasoltuk, hogy találják meg azt a mozgásformát, ami nemcsak formálja, de feltölti őket" – árulta el Sabján Johanna, a magazin főszerkesztője. – "2019-ben azonban ennél többre van szükség! Mindig is szerettem volna egy olyan lapszámot szerkeszteni, aminek pusztán a lapozgatása is önbizalmat ad a fogyasztónak. Miért ne mutathatnánk be olyan nőket, akik sikeresek a maguk területén, kívül-belül gyönyörűek, ugyanakkor nem akarnak megfelelni a 90-60-90 méretarányok elvárásainak?"

"Ezért is kértük fel az ország egyik legfelkapottabb divattervezőjét, Szegedi Katát, aki bátran mondott igent, hogy a magyar Cosmo első plus size címlaplánya legyen!” – mondta a főszerkesztő. Kata nemcsak a fotóanyagon keresztül ad inspirációt a fiatal nőknek, de saját önbizalma történetét is megosztja az olvasókkal.

Szegedi Kata divattervező a Cosmopolitan Body címlapján

Ezzel az új koncepcióval csatlakozott a Cosmopolitan Body a Dove #MutasdMeg elnevezésű világméretű kampányához, mely a magazinon belüli melléklettel is hangsúlyt kapott. A Dove kutatásai szerint ugyanis a nők 70%-a érzi úgy, hogy nincs reprezentálva azokon a fotókon, amelyeket nap mint nap lát. A Dove ezért kereste meg a Getty Images képadatbázist és a Girlgaze-t, egy női fotósokat egyesítő kreatív szervezetet. Közösen hozták létre a #ShowUs (#MutasdMeg) projektet, mely a világ legnagyobb olyan stockfotó gyűjteménye lett, amelyet nők készítettek, és amely arra hivatott, hogy lerombolja a szépségideálokat és sztereotípiákat azzal, hogy őszintén úgy mutat meg minket, ahogy vagyunk, nem pedig úgy, amilyennek mások szerint lennünk kéne.

A Cosmopolitan Bodyban rengeteg képet talál az olvasó a Getty Images és a Dove közös képadatbázisából. A magazin így szeretné támogatni a nők pozitív testképét és önbizalmát, hogy a média is újragondolja a szépségről alkotott fogalmát és a mindenkit elfogadó szépséget.

Ezek a cikkek is érdekelhetnek:

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

„Leszámolhatnánk-e azzal, hogy a hortobágyi húsos palacsinta ciki?” – Interjú...

Nagyon sok irányból lehetne hozzá közelíteni, és mindegyik megérne akár egy önálló cikket is. Legyen szó a pályaívéről, a Bocuse d’Or-ról, a Michelin-csillagokról, Szulló Szabina a séfszakma minden fontos állomását megjárta. Mégsem ambicionálja, hogy állandóan szerepeljen, mint mondja, az ő terepe a konyha, ami pedig máig lázban tartja, az a főzés és maguk az ételek. A Nosaltynak adott nagyinterjújában beszélt többek között arról is, hogy mit csinálna a saját pályáján másképp, hogy mi az, amit már neki kell másképp csinálnia az új generáció tagjaival, és hogy min múlt az, hogy máig a nordic cuisine-től hangos a csúcsgasztronómia világa ahelyett, hogy a magyar csodáról beszélnénk.

Kormos Lili

További cikkek