A két legnagyobb italmárka is bojkottálja Oroszországot

A Starbucks és a McDonald’s után a Pepsi és a Coca-Cola is felfüggeszti legtöbb termékének értékesítését az ukrajnai háború miatt.

Kedden a PepsiCo és a Coca-Cola is bejelentette a Starbucks és a McDonald's után, hogy az ukrajnai invázió miatt felfüggeszti üzleti tevékenységét Oroszországban – írja a 444.hu.

Szívünk azokkal az emberekkel van, akik az ukrajnai tragikus események áldozatai

– írta a Coca-Cola közleményében, és hozzátette, hogy folyamatosan figyelik az eseményeket, és mérlegelnek döntéseikben.

A két legnagyobb italmárka is felfüggeszti termékeinek értékesítését Oroszországban

Az utóbbi napokban mindegyik nagyobb márkára nagy nyomás helyeződött, hogy legalább szüneteltesse termékeinek forgalmazását az orosz-ukrán háború miatt.

Hozzá kell tenni, hogy Oroszország azon kevesek közé tartozik, ahol a PepsiCo nagyobb jelenléttel rendelkezik, mint a Coca-Cola, amíg utóbbi csupán a cég globális bevételének 1-2%-át teszi ki, addig az utóbbinak 4%-át.

A Pepsi egyébként hozzátette, hogy nem minden termékének árusítását függeszti fel, ugyanis a néhány alapvető terméket, mint például babatápszert, tejet és bébiételeket továbbra is forgalmazni fog.


És ezeket olvastad már?

Ajánlott videó

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Klasszikus hagyományos bejgli

Ez egy mennyei bejgli, egy igazi hungarikum! Karácsonykor nem hiányozhat az ünnepi asztalról! Hosszú - már évtizedekben mérhető - idő óta így készítem....mi nem szeretjük a hatalmas, ...