A két legnagyobb italmárka is bojkottálja Oroszországot

A Starbucks és a McDonald’s után a Pepsi és a Coca-Cola is felfüggeszti legtöbb termékének értékesítését az ukrajnai háború miatt.

Kedden a PepsiCo és a Coca-Cola is bejelentette a Starbucks és a McDonald's után, hogy az ukrajnai invázió miatt felfüggeszti üzleti tevékenységét Oroszországban – írja a 444.hu.

Szívünk azokkal az emberekkel van, akik az ukrajnai tragikus események áldozatai

– írta a Coca-Cola közleményében, és hozzátette, hogy folyamatosan figyelik az eseményeket, és mérlegelnek döntéseikben.

A két legnagyobb italmárka is felfüggeszti termékeinek értékesítését Oroszországban

Az utóbbi napokban mindegyik nagyobb márkára nagy nyomás helyeződött, hogy legalább szüneteltesse termékeinek forgalmazását az orosz-ukrán háború miatt.

Hozzá kell tenni, hogy Oroszország azon kevesek közé tartozik, ahol a PepsiCo nagyobb jelenléttel rendelkezik, mint a Coca-Cola, amíg utóbbi csupán a cég globális bevételének 1-2%-át teszi ki, addig az utóbbinak 4%-át.

A Pepsi egyébként hozzátette, hogy nem minden termékének árusítását függeszti fel, ugyanis a néhány alapvető terméket, mint például babatápszert, tejet és bébiételeket továbbra is forgalmazni fog.


És ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk