Annyira beújít a népszerű műszaki áruház, hogy erről neked is tudnod kell!

Milyen egy ideális műszaki áruház? A Euronics boltjai a vásárlók igényeinek megfelelően szeretné kiszolgálni a magyar lakosságot. 

A magyar tulajdonú Euronics műszaki áruházlánc idén ünnepli piaci megjelenésének 30. évfordulóját. A cég az idei évre további modernizációs törekvéseket tűzött ki célul.

A műszaki kereskedelemben kiemelkedő magyar cég 65 üzlettel és 1250 kollégával a tavalyi évet bruttó 74 milliárd forintos árbevétellel zárta.

A korábbi évek jelentős beruházásai mellett a cég tovább erősítette online értékesítési pozícióját, idén azonban nem csak a külső, hanem a belső megújulási folyamatokra is összpontosít, valamint tovább szélesíti termékkínálatát.

Idén szeretnénk elkezdeni a játék softwarek digitális értékesítését is, amire a fiatalok részéről egyre nagyobb igény mutatkozik. – közölte Fazekas Bálint, az Euronics nemzetközi kapcsolatokért felelős igazgatója.

Milyen az ideális műszaki áruház?

A megújulási folyamat részeként az Euronics 2019 elején kutatást végzett lakossági és munkavállalói körben azért, hogy kiderítse, hogyan látják a vásárlók a hazai műszaki cikk piacot, mi alapján alkotnak véleményt, és milyennek képzelnek el egy ideális műszaki áruházat.
  • A válaszadók közel négyötöde személyesen, a műszaki áruházban vásárol műszaki cikket, az online vásárlást csupán a válaszadók 21%-a jelölte meg.
  • a vásárlóknak fontos továbbá, hogy az eladók mosolygósak és barátságosak legyenek, illetve
  • az eladók legyenek felkészültek és figyelmesek, legyenek tisztában az eladásra váró árucikkek információival
  • az áruház rendelkezzen bő termékkínálattal és természetesen akciókból se legyen hiány, valamint
  • legyen lehetőség hitelre vásárolni.
A felmérést és a vállalat idei célkitűzéseit figyelembe véve az Euronics egy olyan hosszú távú stratégia kialakítására és megvalósítására összpontosít, melynek középpontjában a vásárló és a vásárlási élmény fokozása áll. Tavasztól a teljes bolthálózat megújul: modern, letisztult kinézetet ölt mind az arculat, mind a berendezés, és egyszerűsödik az áruátvétel.
„A vásárlói vélemények és visszajelzések nagyon fontosak számunkra, ezért az idei évben letisztultabb és korszerűbb boltok kialakításán dolgozunk, miközben az Euronics márka teljes arculatát megújítjuk. A vásárlás, mint élmény középpontba helyezése során a termékek szélesebb körének kipróbálását is lehetővé tesszük. Megújult üzleteinkben a korábbinál gyorsabb vevőkiszolgálást biztosítunk mind a fizetés, mind pedig az áruk átvételekor, így könnyítve a vásárlási folyamatokat” – tette hozzá Hunyady László, a vállalat marketing és értékesítési igazgatója. – ,,Komoly céljaink vannak erre az évre, kíváncsian várjuk a visszajelzéseket!”
{ KDKEP = 268521, kép_útvonal }{ KDKEP = 268763, kép_útvonal }
{ KDKEP = 268576, kép_útvonal }
{ KDKEP = 207636, kép_útvonal }

EZ IS ÉRDEKELHET:

Címlapról ajánljuk

További cikkek