Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

5+1 étel, amit soha ne egyél lefekvés előtt, ha fogyni szeretnél

Nagyon fontos, hogy mi az utolsó falat, amit lenyelünk, mielőtt álomra hajtanánk a fejünket.

Ha könnyű lenne fogyni a világ egy sokkal jobb hely lenne (legalábbis számomra). Rengeteg dologra kell odafigyelnünk, hogy sikeres és tartós legyen a fogyás, többek között arra is, mit eszünk lefekvés előtt. A szervezet ugyanis alvás közben teljesen más üzemmódba vált és nem mindegy, milyen ételt kell megemésztenie az éjszaka folyamán.

Csokoládé

Teljesen mindegy, hogy tej- vagy étcsokoládéról beszélgetünk. Hiába van rengeteg pozitív hatása, ennek a varázslatos édességnek a fogyasztása egyáltalán nem ajánlott a magas cukortartalma miatt, kiváltképp lefekvés előtt, 

Felvágottak

Sajnos rengeteg felvágott tartalmaz olyan adalékanyagokat, amik nem tesznek jót a szervezetünknek. Többek között transz-zsírokat, sót és cukrot. Ezek hosszútávon magas vérnyomást, és szívbetegséget is okozhatnak. Fontos azonban hozzátenni, hogy magas hústartalommal rendelkező felvágottakat nyugodtan beiktathatsz az étrendedbe. A lényeg, mindig nézd meg a csomagoláson az összetevőket.

Magvak

Oké, kezdjük azzal, hogy a diófélék nagyon egészségesek, de ha lehet, inkább csak napközben fogyasszuk, mivel elég magas a kalóriatartalmuk, ami az esti órákban már túl sok lehet a testünknek. Ez azért van, mert alvás előtt nyugalmi állapotba kerül a szervezet, így nem kezdi el felhasználni az ezekből származó energiát, és helyette zsírként rakódik le.

Cukros üdítők

A legjobb, ha amúgy is kiiktatod a diétád alatt az étrendedből, de ha ez nem is sikerül, este mindenképpen rakd tiltólistára. A rengeteg cukor miatt nem csak rosszul alszol majd, de a bevitt mennyiség szinte azonnal zsírként épül be a testedbe.

Sajt

Hiába nagyon egészséges, sajnos az esti órákban így sem javasolják, mivel telített zsírsavakat és koleszterint tartalmaz.

Vörös húsok

Lehet, azt gondolod, hogy egy kis adag steak elfogyasztása vacsorára, semmilyen bajt nem okozhat, főleg, ha köret nélkül eszed. Pedig, ha diétázol, akkor nagyon nem ajánlott ezt a húst választanod, alvás közben ugyanis elnehezíti a gyomrodat. Hozzá kell tenni, szintén ez történik, ha nagy mennyiségben fogyasztasz csirkét vagy sertést húst. A lényeg,  este csak kis adagokat együnk ezekből az ételekből.   

Ezeket olvastad már? 

via és via

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!