Értesíthetünk a legfrissebb témákról?

oké!

10 ezer forintos hot dog ízesítésű vízről hitték rengetegen, hogy fogyaszt

Átverés mesterfokon - ezúttal tanító célzattal. Meddig terjed az emberi hiszékenység, ha fogyásról van szó? A hotdogvízig biztosan, sőt, sanszos, hogy azon túl is...

Néhány kreatív fiatal megelégelte az emberek hiszékenységét és azt, hogy a fogyást, egészséget vagy akár örök életet ígérő bóvli étrend-kiegészítőkért szinte bármennyit képesek kifizetni a naiv fogyasztók.

Elhatározták, hogy egy szintén kamu, úgynevezett „Hot Dog Viz” árusításába fognak egy Vancouver-i autómentes fesztiválon....

...egy üvegcsét mintegy 10 ezer forintét (38 dollárért) kínáltak azzal az ígérettel, hogy a szűretlen hotdogvíz segíti a fogyást, serkenti az agyműködést, fiatalít, és a ketogén diétába is remekül beépíthető.

Receptajánló virslivel:

Douglas Bevans, a projekt ötletgazdája elmondta, hogy céljuk nem más, mint az étrend-kiegészítőkkel szembeni kritikus gondolkodás beindítása.

A leírásban azt is kifejtették – tudatosan szarkasztikus és áltudományos megfogalmazásban, és hogy a meggyőzés még hatásosabb legyen – , hogy a terméket „sok tudományos hátterű ember” segítségével fejlesztették ki, emellett gluténmentes, és fehérjében, nátriumban, elektrolitban is gazdag. 

Ezt láttad?

12 féle baromfivirslit teszteltünk – Az ízük mellett a hústartalmukra is kíváncsiak voltunk

És ez is bejött nekik, mert az emberek megvásárolták, sőt, meg is itták a palackozott virslifőzővizet. 

„A Hot Dog Víz az új kókuszvíz! - Állítja Cynthia Dringus, Nobel-díjas dietetikus” – ez az eléggé egyértelműen kamu állítás és a hozzá kapcsolt álszakértői név is megtévesztett párakat.

A tanító célzatú átvágást a készítők később felfedték, sőt, az apróbetűs termékleírásban is olvasható volt, csak sajnos igen kevesen figyeltek rá.

Egy másik átverés...

Börtönbe kerülhet a közismert lúgosító diéta kitalálója

Céljuk tehát nem volt más, mint hogy ráébresszék az embereket, hogy nem szabad mindent elhinni, a marketing  sokszor megtévesztő, ezért muszáj, hogy egy idő után bekapcsoljon a szubjektív, individuális kritikai gondolkodás, a tudatosabb vásárlás, némi releváns, minimális információismerettel megtoldva - főleg, ha az egészségünkről van szó.

„Sokan furcsállták az ötletet, mikor a standunkhoz léptek, volt, aki egyből rájött az átverésre, de jó páran megvásárolták. Összesen 60 litert adtunk el belőle” – mesélték a srácok.

Tanulságos.

Ezeket láttad?

via; címlapfotó

Szólj hozzá!

Hozzászólások

A komment maximális hossza nem lehet több, mint 3969 karakter!

Még nem érkezett hozzászólás. Legyél te az első!