Új reklámja miatt kénytelen magyarázkodni a Magnum

"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - a világ egyik legnagyobb jégkrémmárkáját új reklámja miatt támadják.

Számos kritika érte a Magnumot új reklámja miatt, amiért egymáshoz hasonlította a jégkrém fogyasztásának "bűnös élvezetét", és egy olyan férfi bebörtönzését, aki egy másik férfihoz vonzódik. Az Unilever tulajdonában lévő jégkrémmárka az Egyesült Királyságban, a Spotify zenealkalmazás felületén közölte új reklámját, amelyben egy férfi beszél arról, hogyan közösítik őt ki mássága miatt.

"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - hangzik el a mondat az ismeretlen akcentussal beszélő férfitól, aki azt is hozzáteszi, hogy az országában akár 10 év börtön is kaphat, ha ilyet tesz. A Magnum szóvivője szerint a reklám üzenete az, hogy a "bűnös élvezetek" nem mindig azt jelentik, mint amire számítanánk.

A Magnum hirdetését rengeteg kritika érte. A Twitteren többen nevezték a reklámot undorítónak, rasszistának és homofóbnak. A hirdetés elvileg csak azoknak jelentek meg, akik nem fizetnek elő a zenehallgatós applikációra, ennek ellenére sokan kérték a Magnumtól annak visszavonását.

Ezeket olvastad már?

via Newsweek

Hirdetés

Támogatott tartalom

A Budafoki élesztővel húsvétkor is élmény a sütés

Mi jut eszünkbe, ha a Budafoki élesztőre gondolunk? Generációk óta a magyar háztartások elengedhetetlen kelléke! Használatával sütéskor különleges lehetőségek sora nyílik meg előttünk. Ám mindenki számára talán a legszebb, semmihez sem hasonlítható élmény, amikor a vele készült friss kalács illata betölti otthonunkat, azonnal meghitt hangulatot teremtve a közelgő húsvét idején is. Nekünk ezek az első gondolataink a Budafoki élesztő kapcsán, amelynek neve az idő előrehaladtával összefonódott a magyar konyhával.

Címlapról ajánljuk

További cikkek