Új reklámja miatt kénytelen magyarázkodni a Magnum

"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - a világ egyik legnagyobb jégkrémmárkáját új reklámja miatt támadják.

Számos kritika érte a Magnumot új reklámja miatt, amiért egymáshoz hasonlította a jégkrém fogyasztásának "bűnös élvezetét", és egy olyan férfi bebörtönzését, aki egy másik férfihoz vonzódik. Az Unilever tulajdonában lévő jégkrémmárka az Egyesült Királyságban, a Spotify zenealkalmazás felületén közölte új reklámját, amelyben egy férfi beszél arról, hogyan közösítik őt ki mássága miatt.

"Egy ölelés a barátomnak – ez az én bűnös élvezetem" - hangzik el a mondat az ismeretlen akcentussal beszélő férfitól, aki azt is hozzáteszi, hogy az országában akár 10 év börtön is kaphat, ha ilyet tesz. A Magnum szóvivője szerint a reklám üzenete az, hogy a "bűnös élvezetek" nem mindig azt jelentik, mint amire számítanánk.

A Magnum hirdetését rengeteg kritika érte. A Twitteren többen nevezték a reklámot undorítónak, rasszistának és homofóbnak. A hirdetés elvileg csak azoknak jelentek meg, akik nem fizetnek elő a zenehallgatós applikációra, ennek ellenére sokan kérték a Magnumtól annak visszavonását.

Ezeket olvastad már?

via Newsweek

Ajánlott videó

Legújabb receptek

Címlapról ajánljuk

További cikkek

Top Receptek

Klasszikus hagyományos bejgli

Ez egy mennyei bejgli, egy igazi hungarikum! Karácsonykor nem hiányozhat az ünnepi asztalról! Hosszú - már évtizedekben mérhető - idő óta így készítem....mi nem szeretjük a hatalmas, ...