Olyat villantott most a Coca-Cola, amit eddig Magyarországon még senki

Kampányt indított az elfogadásért a Coca-Cola - múlt héten budapesti tömegközlekedési pontokra helyeztek ki azonos nemű párokat is ábrázoló plakátokat.   

A #loveislove címke alatt futó fotó képeken hetero- és homoszexuális párokat is láthatunk, és a kampányt sokan üdvözölték az elfogadóbb, nyitottabb társadalom jegyében. Akadtak viszont, akik nem értettek egyet az üzenettel, és online petícióban követelik azóta a plakátok levételét, és a “családokat veszélyeztető, homoszexuális lobbi megfékezését”.

Mivel a kampány nagyrészt a budapesti villamos,- és metrómegállókban látható a BKV közleményt is adott ki a plakátokkal kapcsolatban, azt írják, reklámfelületeik értékesítését két külsős cégen keresztül végzik, így a kapcsolattartás a hirdetőkkel közvetlenül nem az ő feladatuk, és éppen közbeszerzési eljárás közepén vannak, saját reklámfelületeik hasznosítására.

A Coca-Cola szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményében tisztázza, hogy hisz az egyenlőség és sokszínűség alapvető értékében, és örömmel vállalnak közösséget a Sziget Fesztivál idei, Love Revolution (az az a Szeretet Forradalma)tematikájával. Az idei fesztiválra különleges, limitált szériás, szivárványos címkékkel ellátott 0,5 literes palackokkal készülnek.

“Ezt a kampányunkat városszerte kihelyezett plakátokkal kísérjük. A háromféle plakáton egy-egy Coca-Colát ivó pár szerepel – hetero- és homoszexuális párok egyaránt. Ezzel valóban szeretnénk üzenetet közvetíteni:

a hitünket abban, hogy mindenkinek joga van a szeretetre, szerelemre; hogy a szerelem érzése ugyanaz (#loveislove).

Sok reklám – nemcsak a Coca-Coláé – esetében megoszlik az emberek véleménye: van, akinek tetszik, és van, akinek nem. Természetesen tiszteletben tartjuk, ha másoknak eltér a véleménye a miénktől” - írja a cég hivatalos közleményében.

“Hiszünk abban, hogy mindannyian egyenlőek vagyunk, függetlenül a nemzetiségtől, vallástól, nemtől, életkortól, etnikai származástól, beszélt nyelvtől, hobbiktól és véleményektől. Hiszünk abban, hogy mind a hetero-, mind a homoszexuálisoknak joga van azt a személyt és úgy szeretni, ahogy nekik a legjobb. Reklámjainkban, posztjainkban, üzeneteinkben kifejezzük az általunk képviselt elveket, így az emberek egyenlőségébe vetett hitünket. Azt gondoljuk, hogy egy olyan világban, amely ezeken az értékeken alapul, mindenki felszabadultan, boldogan élhet”

- emelte ki a Coca-Cola közleményében.

Ezeket olvastad már?

Címlapról ajánljuk

Mikor ébreszt fel a kávé, és mikor a matcha?

Óriás népszerűségnek örvend az utóbbi években a matcha, egyre többen választják a zöld, krémes koffeines italt kávé helyett/mellett. Na de vajon mikor érdemes az egyiket, és mikor a másikat innunk? Melyik mikor a leghatékonyabb élénkítő hatását tekintve?

Nosalty

További cikkek